Fandom

Стародавні Сувої українською

Бій (Arena)

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Бойова система в Тhe Elder Scrolls: Arena відрізняється від того що ми бачили в наступних іграх. В цій статті будуть викладені основні аспекти геймплея, які стосуються бойової системи в he Тhe Elder Scrolls: Arena.

Керування Редагувати

Рухатися персонаж може завдяки стрілкам на клавіатурі, або завдяки мишці. При затисканні лівої кнопки миші, персонаж буде рухатися у напрямку відповідному до стрілки, в яку перетворится курсор.

Тип удару по цілі залежить від напрямку руху миші. Різні атаки завдають різні пошкодження в залежності від типу зброї. Перш за все потрібно дістати зброю (без цього неможливо провести атаку) клацанням по іконці схрещених мечів, або кнопкою F. Для атаки зброєю ближнього бою (мечі, палиці, і т. п.), Утримуйте затиснутою праву кнопку миші і почніть рухати мишею. Рух вгору або вниз зробить колючий удар, або рублячий удар зверху. Рух з боку в бік - аналогічні ріжучі удари. Для зброї дальнього бою (луки або заклинання) стріла / заклинання полетить в указуваному курсором напрямку. На ближній же дистанції стріла / заклинання схильні змінювати кут ближче до центру екрану, на що слід робити поправку. Щоб прибрати зброю, знову натисніть на іконці схрещених мечів.

Маневри Редагувати

Під час бою модна маневрувати, якщо поруч є прірва, чи поток води, можна перестрибнути його, натиснувши комбінацію Shift +J, і у випадку, якщо ваш ворог не вміє літати, модна спокійно розтріляти його з іншого боку прірви.

Випадкова вікі