Fandom

Стародавні Сувої українською

Будинок Карлотти Валентії

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
HouseIcon.png Будинок Карлотти Валентії
Будинок Карлотти Валентії.png
Карта
Будинок Карлотти Валентії (карта).png
Плани

Будинок Карлотти Валентії(план).png Будинок Карлотти Валентії

Поселення Вайтран
Зони Будинок Карлотти Валентії
Персонажі Карлотта Валентія, Міла Валентія
Будинок Карлотти Валентії (в ориг. Carlotta Valentia's House) — будинок у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
  • Код локації:

WhiterunCarlottaValentiasHouse

Опис Редагувати

Цей будинок розташований у Вітряному районі Вайтрану. Дістатися до нього можна, наприклад, якщо від головної брами звернути по вулиці ліворуч, піднятися сходами та пройти під аркою — будинок по ліву руку, біля західної стіни. У ньому мешкають Карлотта Валентія та її дочка Міла Валентія, їх можна знайти у домі вночі.

Зовні Редагувати

Це звичайний непоказний дерев’яний будинок, схожий на інші у місті. Всередину ведуть лише одні двері, вони на фасаді, замикаються на замок рівня "Новачок". Навпроти знаходиться будинок Утгерд, а трохи на північ на іншому боці вулиці стоїть будинок Амрена. На східну стіну будинку Карлотти Валентії, біля рогу нанесено тіневу мітку "Здобич", хоча господиня дому — не з багатіїв. Якщо обійти будівлю, то біля західної стіни можна буде знайти бочку, на яку нанесена вже інша мітка — "Тайник". Всередині, як завжди, відмички, зілля, коштовні камені.
Тайник за будинком Карлотти Валентії.png

Та бочка — тайник Гільдії Крадіїв.

Також біля кам’яної арки, що над вулицею, росте кущик лаванди.

ВсерединіРедагувати

Будинок двоповерховий. У передпокої над вогнем висить казанок, на поличках розкладено посуд та продукти — очевидно, він одночасно слугує і кухнею. У цій кімнаті є часник, ельфійське вухо, лосось, і навіть тушка кролика. Через двері можна пройти у вітальню, де є стіл, біля якого два стільці, драбина на другий поверх, лава, на якій лежить книга "Вайтран: Путівник для джентельменів". Над цією лавкою є поличка, де можна знайти іншу цікаву книгу — "Про схрещені кинджали". Під драбиною є двері, що ведуть у кімнату Міли. Дитячу у ній видає тянучка на тумбочці, та книга "Кольб і дракон" на столику. Тут же стоїть ліжко дівчинки (і, ясна річ, спати на ньому не можна).
На другому поверсі біля драбини стоїть столик зі свічками, обабіч якого два стільці, а у кутку праворуч — тумбочка, всередині якої можна знайти ще якусь книжку. Ліворуч, за подвійними дверима, розташована спальня Карлотти. Імперка спить на двомісному ліжку, буля якого стоять дві тумбочки, а ще у спальні є шафа, скриня та стіл. Цінними у цій кімнаті є два зілля — не найкращі у Скайрімі, звичайно.

Примітки Редагувати

  • Ключ до цього будинку існує, його копії носять у кишенях Карлотта і Міла. Його ID — 00093b09.
  • Після успішної розмови з Мікаелем на прохання Карлотти її ставлення до героя підвищиться. Це означає, що більшість речей можна буде брати з будинку, і це не вважатиметься крадіжкою. Але таке "покращення" не поширюється, наприклад, на зілля зцілення хвороб.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі