FANDOM

Лист Брудний сувій
ID: 0006BFAC
Letter Obl 05
Вага: 0,1 Ціна: 0 Gold Skyrim
Брудний сувій (Dirty Scroll) — лист в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

МісцезнаходженняРедагувати

ТекстРедагувати

Деякі хлопці хвилювалися, що в цих стародавніх руїнах є примари, але, Мефала його забери, це місце ідеально підходить для того, щоб влаштовувати засідки на торгівців, що проходитимуть дорогою. І все це під носом Імперського Легіона!

Зрештою, сьогодні отримав трохи цих великих блакитних каменів. В Береніс була ідея збивати їх з її лука. Взяв їх всіх до себе. Я не знаю, що це таке, але вони тхнуть магією. Закладаюся, що вони багато коштуватимуть в Гільдії Магів.

Дві-Монети і каджитка з Вварденфелла розбили табір нижче в гробниці. Це добре, як на мене, вони позбавили нас свого запаху.

Дві-Монети прибіг сьогодні, каже, що каджитка пішла і зникла. Він клявся Дев'ятьми, що чув як кігті шкребли по вапняку, але там внизу нічого немає. Я гадаю, вона втомилася від запаху і пішла вночі. Дві-Монетовий сморід може вигнати грязекрабів із мушель - я здивований, що вона протрималася біля нього так довго.

ЦікавинкиРедагувати

Каджитку із цього сувоя дійсно атакували зомбі і/чи скелети, адже її труп в калюжі крові можна знайти на нижньому рівні руїн.