FANDOM

Weapon ikon Бритва Мерунеса
ID: 000240D2
Бритва Мерунеса Skyrim
Шкода Вага Ціна
11 3 860 Gold Skyrim
Тип Кинджал
Навичка
Чари Шанс миттєвого вбивства 1,2%
Матеріал для покращення:
Ебонітовий злиток

Weapon ikon Бритва Мерунеса
ID: ДИВ.СТАТТЮ
Бритва Мерунеса (TES 4 Oblivion)
Шкода Вага Ціна
7-19 3-9 3 425–6 365 Gold Skyrim
Міцність 3425–6365
Тип Кинджал
Навичка
Чари Руйнування обладунків, шанс миттєвого вбивства

Weapon ikon Бритва Мерунеса
ID: MEHRUNES'_RAZOR_UNIQUE
Бритва Мерунеса Morrowind
Шкода Вага Ціна
см.статью 6 3000 Gold Skyrim
Міцність 600
Тип Кинджал
Навичка
Чари см.статью

Weapon ikon Бритва Мерунеса
ID: НЕМАЄ
Бритва Мерунеса (TES 2 Daggerfall)
Шкода Вага Ціна
11-16 0,5 немає Gold Skyrim
Тип Кинджал
Навичка
Чари Вбиває з першого удару, якщо не був здійснений спасбросок проти магії.

Бритва Мерунеса — кинджал, даедричений артефакт. Присутній декількох іграх серії The Elder Scrolls.

Опис Редагувати

Цей кинджал — артефакт Даедричного Князя Мерунеса Дагона. Це зброя здатна миттєво знищити будь-яку живу істоту. Історія не зафіксувала жодного імені носія Бритви. Але одного разу в результаті жахливої внутрішньої боротьби Темне Братство було майже знищене. Такий результат вказує на участь Бритви у подіях. Інша легенда розповідає про стародавнє місто айлейдів, відоме як Варса Балім, всередині якого знаходиться Нефарівіґум — відразлива споруда Мерунеса Дагона. За легендами, подорожніх всередині Нефарівіґума чекає невідоме випробування, і, якщо подорожній зможе пройти його, Дагон нагородить його Бритвою. Через 60 років після Кризи Облівіона Бритва була знайдена і розламана на три частини. У 4Э 201 вона була відновлена за дуже цікавих обставин.

В The Elder Scrolls II: Daggerfall Редагувати

Темне Братство зберігало цей кинджал століттями, охороняючи його і передаючи молодшим поколінням. Цей даедричений артефакт здатний вбити будь-яку живу істоту з одного удару, що дуже корисно в битвах проти сильніших ворогів. Крім того, Бритву використовували для виклика Мерунеса Дагона на Фестиваль Воїнів.

Щоб отримати цей клинок, необхідно виконати завдання Дагона — вбити непотрібного йому морозного атронаха.

Pin-icon Нотаткау грі клинок при вбивстві зношується на число одиниць, що дорівнює кількості здоров'я жертви.

В The Elder Scrolls III: Morrowind Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

Клинок лежить в гробниці, похований зі своїм останнім власником. Він заіржавів і втратив свою силу, що докучає Дагону. Знайдіть і поверніть його в святилище Яссамідан, що на захід від Альд Велоті, і Князь Даедра відновить силу клинка в ім'я самого себе.

Характеристики Редагувати

Втрати:

  • Рубаючий удар: 12-15
  • Ріжучий удар: 12-15
  • Колючий удар: 12-17

Зачарування:

  • Руйнування обладунків 6-25 од. на 20 сек. при ударі
  • Вразливість до отрути 5% на 20 сек. при ударі
  • Отруєння 6-20 од. при ударі

Заряд/витрата енергії = 210/21 = 10 ударів.

В The Elder Scrolls IV: Oblivion (Mehrunes' Razor) Редагувати

В оригінальній грі цього кинджала немає. Дагон, будучи одним з антагоністів, природно, завдань не видає. Але Бритві присвячено офіційне доповнення (Mehrunes Razor mod), сюжет якого побудований на таємне проникнення в святилище Мерунеса. Бритва стане нагородою за цю авантюру.

Характеристики Редагувати

Базова шкода зброї змінюється від рівня сталевого кинджала до даэдричного. Бритва трохи довша стандартних кинджалів. Однак головна особливість — ефект «Даэдричне вигнання», при спрацьовуванні миттєво вбиває ворога. Шанс спрацьовування ефекту залежить від значення атрибута «Удача» і обчислюється за формулою:

a = (b×0.05) + c, де

a — шанс спрацьовування ефекту;

b — «Удача»;

c — генерується скриптом випадкове число від 0 до 99; якщо воно потрапляє в діапазон 1-10, то це число додається до шансу миттєвого вбивства. Якщо не потрапляє, його значення = 1. Тому, якщо «Удача» ≤20, ймовірність миттєвої смерті 2%, якщо «Удача» = 100, шанс складає 6%, за «Удачі», збільшеної до 200, шанс стає 11%.

Скрипти кинджала гарантують, що персонажі, позначені «Безсмертні» або «Істоти», ніколи не будуть схильні до ефекту вигнання. Це призначене спеціально для захисту Мерунеса Дагона. Навіть якщо з'являється повідомлення після спрацьовування ефекту проти Дагона «душа поглинута», реально той не гине.

Незмінні характеристики:

  • Editor ID: DL9MehrunesRazor##
  • Швидкість: 1.4
  • Радіус ураження: 0.8

Інші характеристки зброї в грі залежать від рівня:

ID Рівень WeightIcon Health-icon Септім (Skyrim) Weapon ikon Заряд/Ціна = Ударів Чари (при ударі)
XX001AB0 1 3 200 3425 7 8000/39=205 Руйнування обладунків 5 од. на 3 сек.
Даедричне вигнання
XX005FB8 2-4 4 300 3440 9 8000/39=205 Руйнування обладунків 5 од. на 3 сек.
Даедричне вигнання
Даедричне вигнання
XX005FBA 7-9 6 500 3578 13 8000/84=95 Руйнування обладунків 10 од. на 5 сек.
Даедричне вигнання
XX005FBB 10-12 7 650 3753 15 8000/84=95 Руйнування обладунків 10 од. на 5 сек.
Даедричне вигнання
XX005FBC 13-15 8 700 4103 17 8000/84=95 Руйнування обладунків 10 од. на 5 сек.
Даедричне вигнання
XX005FBD 16-19 9 1000 4865 19 8000/163=49 Руйнування обладунків 15 од. на 7 сек.
Даедричне вигнання
XX005FBE 20+ 9 1200 6365 19 8000/163=49 Руйнування обладунків 15 од. на 7 сек.
Даедричне вигнання

Примітки Редагувати

  • Зброя такого ж вигляду, як Бритва, присутня навіть без доповнення. Вона називається «Церемоніальний кинджал» і має EditorID MDMehrunesRazor. Користувачі ПК можуть отримати його за допомогою консольної команди player.additem 0008DA4A.
  • Незважаючи на те, що кинджал даедричного походження, він не може бути відданий Мартіну за завданням Кров даедра.
  • Кількість душ, поглинених Бритвою (миттєві вбивства), підраховуються і показується кожен раз при спрацьовуванні цього ефекту. Цей лічильник не скидається, якщо в Бритві закінчився заряд.
  • Якщо використовувати Бритву проти ворога, у якого є шанс відбитя заклинання (наприклад, проти ліча), можлива ситуація, що ефект Бритви позначиться на персонажі гравця і він миттєво загине.

The Elder Scrolls V: Skyrim Редагувати

Цей кинджал відноситься до одноручної зброї і є одним з даэдричних артефактів. Він з'являється у квесті «Уламки колишньої слави» в якості нагороди від одного з Князів Даедра — Мерунеса Дагона. Бритва значно ослаблена в порівнянні з версією «The Elder Scrolls IV: Oblivion», адже дає тільки шанс на миттєве вбивство. Миттєве вбивство може відбутися як на звичайних, так і на посилених атаках. Ефект Бритви поширюється абсолютно на всіх, включаючи нежить, драконів двемерські механізми. Безсмертні герої не гинуть від ефекту, але падають на коліна.

На жаль, кинджал, не може бути зачарований ще на один ефект (з допомогою здібності «Додатковий ефект», гілки «Зачарування»), як і будь-який інший вже зачарований предмет. Зі здатністю «Коваль-чарівник» (навичка «Ковальство») кинджал може бути поліпшений на точильному камені за допомогою ебонітового зливка. На кинджал не поширюються дія перку «Ебонітові обладунки».

Артефакт не може бути розібраний на пентаграмі душ. Також немає необхідності його заряджати за допомогою каменів душ, адже його заряд не витрачається при використанні.

Використання і переваги Редагувати

Цей кинджал приховує в собі ще одну здатність, окрім миттєвого вбивства. Силова атака стоячи включає в себе не один, а два швидких удари, на відміну, скажімо, від Клинка Горя. Та й взагалі, удари цим кинджалом дуже швидкі (мабуть, через його вагу). Через його посередню шкоду найкраще він показує себе в режимі потайності. Особливо, якщо розвинено відповідну навичку. Під час його носіння вартові можуть сказати: «*Свист* Кого тобі довелося вбити, щоб отримати цю зброю?»

Баги Редагувати

  • Навіть у версії 1.9.32.0.8 трапляється, що в якості можливої нагороди за виконання завдання «Уламки колишньої слави» буде отримана версія «Бритви Мерунеса», яка розряджається, причому від одного удару, і її необхідно постійно заряджати.
    • Рішення: використовуючи консоль, прописати player.removeitem 000240D2 1, а потім player.additem 000240D2 1. Після цього зброя стане працювати як належить.