FANDOM

Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Раси».

Бретон, бретони, бретонці - одна з рас Нірну у серії комп'ютерних ігор The Elder Scrolls.

Бретон
Breton-elder-scrolls-online.jpg
Бретон
Підпис Бретон у ЕСО
Рідна провінція Хай Рок
Оптимальний клас маг-призивач
Тип люди
Англійська назва Bretons

ОписРедагувати

Бретони, Бретонці — (ориг. "Bretons") - раса людей, які проживають в провінції Хай Рок. Жагучі й ексцентричні, поетичні і яскраві, інтелектуальні і вольові, бретонці відчувають вроджену схильність до магії і всього надприродного. Особливо вони майстерні в магії школи Чаклунства і Відновлення. На додаток до здібностей до вивчення заклинань, мистецтва зачарования і алхімії, навіть прості бретонці володіють високим опором магічним енергіям руйнування і придушення волі. Батьківщина бретонців дала світу багатьох великих чарівників.

Схильність виключно до магічних здібностей відрізняє їх від інших людських рас. Для людей вони дивакуваті, так як люди в більшості своїй схильні до бойових професій.

Бретони так і не змогли побудувати Великої імперії через свій індивідуалізм і невміння об'єднуватися в міцні військові союзи, що продемонструвала битва при Санкр Торі, де їх зрадили норди.

На початку Меретійської Ери на території сучасного Хай Року проживала лише одна раса - альдмери. Довгий час клан Діренні, один з найбільш розвинених альдмерських кланів, розселявся навколо Адамантинової Башти. Свої перші поселення в Хай Році недійські народності почали будувати лише у пізній Меретійській Ері, і до цього моменту землі Хай Року давно вже належали ельфам - більш численним і розвиненішим, ніж неди. Не викликає особливого здивування, що в подібних умовах клан Діренні домінував над людьми. Неди асимілювалися з альдмерами, і з'явилися нащадки від їх шлюбів - бретони. Бретони не стали безправними ельфійськими рабами, як це відбулося з недами в Сироділі. Принаймні, до кінця Меретійської Ери бретони зайняли більш-менш прийнятне положення в альдмерському суспільстві. Ці дві раси мирно співіснували один з одним - до того моменту, поки на їх землі не прийшли норди.

Історія бретонцівРедагувати

Історія бретонів як окремої сили починається під час завоювань Врейджа Обдарованого - короля Скайріму, коли норди вторглися в Хай Рок під приводом звільнення бретонів від ельфійського рабства. Серед бретонів не було єдиної думки, кому слід допомагати, і різні міста провінції підтримували обидві сторони цього конфлікту. Незабаром Діренні були відкинуті на південь, а вся північна частина затоки Іліак була окупована силами Скайріму.

1E 246 норди провели перепис населення на завойованих територіях. Перепис показав, наскільки незначно Хай Рок був розвинений до окупації - під час її проведення Даггерфолл, один з найбільш розвинених сучасних регіонів Хай Року, мав населення трохи більше 200 людей. У період окупації норди використовували Даггерфолл як берегову фортецю. Місто процвітав і його населення швидко збільшувалася.

КультураРедагувати

Хоча бретоны розділені на безліч ворогуючих племен, приїжджий напевно відзначить схожий стиль в одязі, архітектурі, а також схожі звичаї цього регіону. Бретони не мають багатої уяви і так легко не відмовляються від спадщини ельфів і старих традицій. Їх села являють собою приємні скупчення одно- і двоповерхових будиночків, сільського трактиру, пари магазинів і для повноти картини, якого-небудь багатого помістя. Мандрівникові досить відвідати всього кілька бретонських поселень, щоб скласти думку про провінції в цілому. Люди, незважаючи на всі їхні прагнення до усамiтнення, помітно схожі в одязі, імена і акценті. Можливо, завдяки цій однорідності Хай Рок коли-небудь заживе в гармонії.

Більшість бретонів володіють неабиякими магічними здібностями - безсумнівно, отриманими від ельфів. Цей талант виявляється в кожному культурному районі по-своєму. В багатших міських центрах затоки Іліак були організовані Гільдії Чаклунів з ієрархічною структурою. Діти в ранньому віці проходять випробування на визначення магічного потенціалу, і ті, хто їх витримує, починають навчатися за спеціальними програмами, які фінансує Гільдія або незалежні спонсори. У віддалених регіонах, таких як Гленпойнт або Ротгаріанські гори, відьми і цілителі, майже не відрізняються від оркських шаманів, керують забобонними селянами за допомогою своїх нерозвинених, але тим не менш вражаючих магічних здібностей.

РелігіяРедагувати

Основна релігія у Хай Році - це культ Дев'яти Богів, однак деякі бретони все ще поклоняються богам своїх ельфійськіх предків.

Пантеон Бретонів: Акатош, Магнус, Й'аффир, Дібелла, Аркей, Зенітар, Мара, Стендарр, Кінарет, Джуліанос, Шеор, Фінастер.

Знамениті БретониРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

Бретони мають схожість з кельтами (існує реальний кельтський народ бретонців, який проживає у Франції), а також з французами (в The Elder Scrolls IV: Oblivion зустрічаються бретони з французькими іменами). Крім того, в The Elder Scrolls III: Morrowind, можна побачити і декількох бретонів, що нагадують іспанців.

Так само цікаво, що в перших чотирьох іграх бретонці у зрості не поступалися імперцям, а то були і вище (що додатково зазначалося в описах рас - бретонці були високими, як і належить плоду гріховної любові людей і альдмерів), однак в Скайрімі вони не набагато вище босмерів і нижчі за імперців.

Расові бонусиРедагувати

Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі