FANDOM

Бренуїн
Ref ID: 0002C90F Base ID: 00013BA7
Бренуїн.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 75
Мана 60
Запас сил 60
Раса редгард
Фракція Вайтран, жебраки
Локація Вайтран, Кобила під прапором
Квест Викрасти аргоніанський ель
Бренуїн (ориг. "Brenuin") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Що таке? Чого ти витріщаєшся на мене?»
~ Бренуїн

Біографія Редагувати

Бренуїн — редгард, який вештається вулицями Вайтрану. Він майже "два-в-одному": і жебрак і п'яниця, але жебрак усе ж більше. У нього немає спального місця, тому він ніколи не спить.

Розпорядок дня Редагувати

О 9-й ранку Бренуїн прибуває до Златозелена, де слухає промови Хеймскра, які, до речі, вважає "маячнею". О другій дня редгард прямує на ринок, де точить ляси з Аноріатом, Ізольдою та Карлоттою Валентією (з останньою у нього є аж два можливих діалоги). О 7-й вечора жебрак заходить у "Кобилу під прапором", тиняється там у головному залі, а після першої години ночі йде проводити безсоннну ніч на вулицях міста.
Лише одного разу справи Бренуїна йдуть не так: коли "Срібна рука" нападає на Йоррваскр, він також стоїть у натовпі, що зібрався біля будівлі.

Інвентар Редагувати

Як і інші жебраки, Бренуїн вдягнений у рвану робу та взутий у пару рваних чобіт, але також він має на голові рвану шапку. Якщо хтось забажає обікрасти його, то у кишенях знайде до 9-ти золотих монет, якусь їжу, і, з великою вірогідністю, пляшку випивки, відмичку, можливо, навіть перстень.

Взаємодія Редагувати

Усім жебракам, і Бренуїн — не виняток, можна дати один септім, на що вони традиційно відповідають "Ох, дякую! Боги благословлять твоє добре серце."

Викрадення аргоніанського елю Редагувати

Якщо необачно запитати редгарда, чи він завжди п'яний, то почнеться цей квест. Жебрак відповість, що п'яний "лише коли може напитися", і тут же розповість, що у "Кобилі під прапором" є пляшка аргоніанського елю, "міцна штука". Попросить вкрасти пляшку для нього, і нетерпляче нагадуватиме про це, якщо погодитись. Коли отримає бажане, то дасть за послугу лікувальне зілля, яке, за словами Бренуїна, він "знайшов" у храмі.

Цікавинки Редагувати

  • ЛюсіяHF говорить, що цей редгард — єдиний у місті, хто піклується про неї. Сам Бренуїн це ніяк не коментує.
  • У діалозі з Ізольдою жебрак називає себе "нордом, від якого відвернулась фортуна", а у розмові з Аноріатом згадує Ісміра — нордське божество.

Випадкова вікі