FANDOM

Брелас
Ref ID: 00069F39 Base ID: 00069F38
Брелас.png
WomanIcon.png
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 75
Мана 60
Запас сил 60
Раса босмер
Локація Талморське посольство
Квест Дипломатична недоторканність
Брелас (ориг. "Brelas") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Взаємодія Редагувати

Гравець зустрінеться із Брелас у талморському посольстві на вечірці Еленвен, де разом з іншим босмером, Малборном, вона роздає гостям напої. Ця дівчина дуже важлива для проходження завдання, адже надає аж дві можливості збурити присутніх, які доступні за будь-яких умов, на відміну від інших варіантів з допомогою інших персонажів. Можна взяти у неї пляшку коловіанського коньяку і віддати алкоголь Разелану. А ще Ерікур ласо поглядає на дівчину, тому діалог з Брелас, а потім з Ерікуром є ще одним найлегшим варіантом переполохати гостей.

Брелас у зріст.png

Якщо з дівчиною станеться нещастя підпасти під залицяння Ерікура, то її відведуть у підвальні приміщення, де у талморців катівня, і закриють у сусідній з Ет'єном Рарнісом камері. Її можна звільнити, тікаючи з посольства. Якщо вона виживе у Смердючій печері, то побіжить у "невідомому напрямку".

Інвентар Редагувати

Брелас носить так званий одяг корчмаря із "сорочкою" сіро-блакитного кольору, та пару черевичків. Зброї та броні не має. Може носити в кишенях випадкову їжу і/або напій та трохи золота.

Після втечі Редагувати

Якщо босмерка все ж вижила, є вірогідність зустріти її у Віндхельмі у клубі "Новий Гнізис". Там вона небезпідставно ховатиметься від переслідування талморців. Якщо вбивцю, посланого по душу Малборна, буде усунуто, вона втече ще далі від колишнього місця роботи, аж у Морровінд. Після того, як дівчина мине Притулок біженців, вона щезне із гри.

Випадкова вікі