FANDOM

Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Раси».

Босмер - одна з рас Нірна в серії комп'ютерних ігор The Elder Scrolls.

Босмер.png

Босмер

Опис Редагувати

Босмери, або лісові ельфи проживають у провінції Валенвуд. Вони дуже гнучкі і швидкі, що допомагає їм не тільки виживати, але й використовувати свої навички в мистецтві злодійства. Босмери також є кращими стрільцями Тамріеля. Вони чудово зарекомендували себе в якості розвідників. Їх уміння управляти нижчими істотами добре відоме в Тамріелі. Босмери є ріднею темним і високим ельфам. Лісові ельфи менш знатні, ніж альтмери, але вони добре вписалися в політичний устрій Тамріеля. Існує декілька кланів ельфів у західному Валенвуді. В Імперії їх узагальнюють під назвою лісові ельфи, проте самі вони себе називають Босмерами або «деревним соком». Таку назву вони дали собі на противагу більш суворим альтмерам і данмерам, вказуючи на дику і молоду енергію лісу, що тече в їх жилах.

Культура Редагувати

Найцікавіша особливість культури босмерів - Зелений пакт, який забороняє їм завдавати будь-якої шкоди рослинам. Харчуються босмери виключно м'ясом, причому канібалізм серед них не вважається непристойним. Навпаки, вважається, що тим, кого вибрали в якості головної королівської страви, була надана велика честь. Вони їдять дичину, звіроподібних істот, один одного або м'ясо, що ввозиться з інших регіонів. Це називається М'ясний Мандат, і одним із його правил є те, що убитий ворог повинен бути з'їдений протягом трьох днів. Сім'я воїна, який вбив ворога, може взяти участь у цій трапезі. Не варто й говорити про те, що Лісові ельфи не люблять брати участь у великих боях, хіба що після тривалого голодування.

У зв'язку з цим звичаєм, а також звичкою жити в лісі та схильністю до злодійства, інші жителі імперії вважають босмеров дикунами.

Босмер.jpg

І ще один,більш красивий, босмер

Босмери є чудовими лучниками, але Зелений Пакт змушує їх виготовляти луки і стріли з кістки або подібних матеріалів, або ж купувати луки і стріли в інших народів (використання готових дерев'яних виробів, зроблених іншими расами, не забороняється Зеленим пактом).

Зрозуміло, лісові ельфи не можуть палити нічого рослинного, однак у них у ходу кістяні трубки, набиті гусеницями або деревними личинками.

Босмери недисципліновані та схильні до дезертирства, що робить невигідним використання їх у якості найманців.

Виноски Редагувати

Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі