FANDOM

MonsterIcon.png Блукаючий вогник
Блукаючий вогник.jpg
Рівень 9

Здоров'я/міцність 220 Магія 60 Запас сил 205

Душа Звичайна
Блукаючий вогник (ориг. "Will-o-the-Wisp")монстр в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

ОписРедагувати

Багато гравців вважають блукаючих вогників найскладнішими супротивниками в грі (чи, принаймні, одними з найскладніших) - зокрема, із-за опору звичайній зброї, здатності поглинати здоров'я і ману гравця і великого запасу здоров'я; крім того, якщо блукаючий вогник не атакує, його дуже складно побачити (особливо на місцевості з перешкодами, що загороджують огляд - дерева і т. п.). Перші рівнів 20-ть вогник дійсно є проблемою у відкритому бою, потім з ним стає злагодити трохи легше.
Мешкають ці дивні істоти практично скрізь після досягнення гравцем 9-го рівня. Крім того, вони залишають після себе Пил, що світиться - цінний алхімічний інгредієнт, якого потребує шанувальник Азури, щоб піднести його у дар Королеві Сутінок.

Тактика боюРедагувати

Не важливо, чим ви атакуєте - магією або срібною чи даедричною, нехай і зачарованою зброєю, - ви повинні підпустити вогника ближче (можете спробувати поцілити по ньому здалеку, але це буде нелегко). Як тільки він підійде досить близько, в правому нижньому кутку екрану повинна відобразитися його назва, а якщо пощастить - він ще і стане видимим.
Відразу після цього стріляйте/кастуйте заклинання/бийте вогник, але бажано не підходити занадто близько. Як тільки вогник почне світитися, а ви почуєте звук, характерний для заклинань школи відновлення, відразу відбігайте, або робіть сальто назад (якщо є фахівцем в акробатиці), інакше вогник пошкодить вам інтелект і силу волі, а також поглине частину вашого здоров'я (якщо ви не встигнете, бій може затягнутися, бо "з'їсти" вогник може немало).
Повторюйте вказаний вище набір дій до тих пір, поки не знищите ворога.

Якщо ваш персонаж має ефекти солідного віддзеркалення ущербу, віддзеркалення заклинань і поглинання заклинань, то блукаючий вогник ризикує перетворитися на не більше ніж докучливого таргана. При цьому чим вище ваш рівень, тим більше у нього таких шансів.

Випадкова вікі