Fandom

Стародавні Сувої українською

Блискавка

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Блискавка (ориг. Lightning Bolt) - заклинання Школи «Руйнування» у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Блискавки (Skyrim).png

Опис Редагувати

Заклинання електрики - це дар і прокляття всіх магів. Вивчаючи магію, чарівники дізналися один з страшних секретів стихії електрики - вона пожирає магію. Пожирає не магію чаклуна, а магію цілі, тому що це відразу стало відмінною зброєю проти всіх магів, адже їх сила криється якраз у запасі магічної енергії. Розуміння сили стихії електрики - найскладніше серед трьох стихій руйнування. Саме тому заклинання витрачають більше магії, ніж схожі заклинання інших стихій. Чарівники витрачають більше часу на вивчення стихії, стаючи в результаті могутніми електромагами. Сили електрики відрізняються від інших стихійних сил їх швидкістю. Самі швидкі удари, але самі не далекобійні. Блискавка - страшна зброя електромага, завдає середню шкоду опіками і виснажує ресурси магії цілі. Для виконання заклинання маг концентрує магію в своїх долонях, але пускає енергію хаотично, різко, розганяє її набагато сильніше, ніж для інших стихій. Це помітно в перші миті перед прочитанням закляття, руки мага видають легке блакитнувате світіння. Вивільняючись з долонь, магія трансформується в електричний розряд, який миттєво охоплює ціль. Читаючи заклинання з двох рук, маги зі здібністю «Подвійне Руйнування» створюють більш потужний електричний розряд.

Ефект Редагувати

  • Базовий ефект: Електричний розряд, який завдає 25 одиниць шкоди здоров'ю і удвічі менше шкодить магії супротивника.
  • Максимальний ефект: Електричний розряд, наносить 37 одиниць шкоди здоров'ю і удвічі меншу шкоду магії супротивника. Супротивник з низьким запасом здоров'я буде дезінтегрований.

Особливості Редагувати

На заклинання впливають здібності Школи Руйнування:

  • «Учень Школи Руйнування»
  • «Подвійне руйнування»
  • «Ударна хвиля»
  • «Посилені блискавки»
  • «Дезінтеграція»

Прогрес у вивченні Школи Руйнування відбувається тільки, якщо заклинання завдає шкоди цілі. Досвід нараховується еквівалентно нанесеній шкоді.

Том заклинань Редагувати

Заклинання додасться до загального списку після прочитання книги: Том заклинань: Блискавка

Примітка: Також є інформація по всіх Книгах заклинань у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Див. також Редагувати

  • Вогняна стріла - згусток полум'я завдає шкоди здоров'ю і підпалює ціль;
  • Крижаний шип - осколок льоду завдає ушкодження як здоров'ю, так і запасу сил і уповільнює ціль.

Випадкова вікі