FANDOM

Герб? Менше інформації:
Блеклайт
Блеклайт (Arena)
Прапор На мапі
Прапор? Блеклайт на карті
План міста
Чи є план цього міста?
Тоді завантажте його!
Провінції Морровінд
Регіон Континентальний Морровінд
Правитель Дім Редоран
Блеклайт (в ориг. Blacklight) — місто у грі The Elder Scrolls: Arena.

Опис Редагувати

Блеклайт або Темне Світло - столиця дому Редоран і, починаючи з червертої ери - столиця Морровінду.

У бутність свою лише фортецею, Блеклайт вважався, і вважається досі, абсолютно неприступним. Розташований на північному узбережжі Морровінда, Блеклайт також заслужено вважається ключем до Морровінду - його місцезнаходження у одного з небагатьох гірських перевалів, що здатна подолати армія, визначило подальше призначення фортеці. Незліченна кількість разів скайрімські норди намагалися взяти фортецю і таке ж незліченна число разів вони терпіли нищівної поразки.

Фортеця була дарована Великому Дому Редоран і майже відразу стала його столицею. З часом навколо фортеці виросло місто, але швидко прийшло у занепад внаслідок відстороненості від торгових шляхів та й саме призначення фортеці зробили свою справу, так само як і війна з імперією Ремана I, змістивши пріоритети на південь Морровінда.

За описами сучасників, у часи Третьої Ери місто представляв собою брудні, заплутані нетрі з величною цитаделлю Блеклайт в центрі. Тим не менше, подібна «занедбаність» не завадила місту, майже не порушеного наслідками Червоного Року, стати столицею Морровінда після вторгнення аргоніан - не в останню чергу, тому що заперечувати, коли редоранці оголосили Блеклайт столицею, було просто нікому - великі дома Морровінду Індоріл та Дрес були практично повністю винищені, Хлаалу втратив колишній вплив і союзників у новій Імперії Міда, а від Телванні, як і завжди, не надходило жодних звісток.

Відомо, що наприкінці Третьої Ери - початку Четвертої редоранці посилено перебудовували місто, та й приплив данмерів усіх мастей теж зіграв свою роль у розквіті Блеклайту.

Випадкова вікі