Fandom

Стародавні Сувої українською

Благородний дракон

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Дракони (Skyrim)».
DragonIcon.png Благородний дракон
ID: ХХ008431, ХХ008432
Благородний дракон.jpg
Рівень 62

Здоров'я/міцність 3511 Магія 150 Запас сил 304

Шкода 300 (?)
Душа Душа дракона
Благородний дракон (ориг. "Revered Dragon")дракон в грі The Elder Scrolls V: Dawnguard.

ОписРедагувати

Благородний — рідкісний вид дракона, який з'являється тільки в DLC Dawnguard. Буває двох типів — «вогняний» і «морозний». Його головна особливість - здатність пересуватися під водою.

На відміну від інших драконів, у цього шия і форма черепа нагадують зміїні, що робить його унікальним і досить страхітливим. Також хвіст і шия пласкі, з боків розташовані великі шипи з перетинкою між ними яка, ймовірно, відіграє роль плавника. Іншою помітою відмінністю є те, що благородні дракони вельми активно використовують в бою ту'ум.

  • У Забутій долині існує два іменних дракона цього типу: Восларум і Насларум. За офіційними даними, у грі з'являються після досягнення гравцем 59-го рівня. Проте був помічений і на більш ранніх рівнях.
    • Примітка: поки не пройдено квест Дракон в небі, то ці Благородні дракони не з'являться.

Як і у всіх істот, що походять з Забутої долини, у них дуже незвичайний колір і форма очей.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі