FANDOM

Бйорлам
Ref ID: 00013698 Base ID: 00013669
Бйорлам
ManIcon
Базова інформація
Рівень 6
Здоров'я 108
Мана 50
Запас сил 67
Раса норд
Фракція Вайтран
Послуги швидкісні перевезення
Локація Конюшні Вайтрану
Бйорлам (ориг. "Bjorlam") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Бйорлам — візник, який обслуговує подорожніх біля Вайтрану. Його віз стоїть між стайнями та перехрестям з дороговказом, запряжений конячкою такої ж масті, як і інші коні в конюшнях Вайтрану. Чоловік одягнений у зелений фермерський одяг, носить по парі чобіт та рукавиць, а також має залізний клевець. До речі, бійка - єдиний випадок, коли Бйорлам залишає своє місце на передку.

Взаємодія Редагувати

Його можна запитати про місто. Він відповість:

«Ну, я знаю, що Побратими облаштували свій дім тут. Їхній медовий зал, Йоррваскр, — найстаріша будівля у місті. О, і ще тут страшенна родова ворожнеча між Сірими Гривами та Народженими Битвою. Тобі не завадить обережність. Все інше ти можеш дізнатися, запитавши містян. Я б почав із корчмаря „Кобили, прикрашеної прапором“, або із управителя замку.»
~ Бйорлам про Вайтран

Скориставшись його послугами, можна доїхати до центрів володінь за:

У всьому іншому Бйорлам подібний до інших візників.

Цікавинки Редагувати

  • Бйорлам не є безсмертним персонажем, але він захищений - коли здоров’я у нього залишиться менше 10 %, він впаде на одне коліно і так, можливо, виживе у пригоді.
  • Жоден візник нікуди не повезе, якщо персонаж перевантажений. Можливо, це баг, але, з іншого боку, звичайне швидке переміщення також не працює за таких умов.
  • Коли він отримав замовлення на перевезення, і чекає на ту мить, коли пасажир займе своє місце, може почати наспівувати пісеньку про Рудого Рагнара.
Бйорлам на роботі

Бйорлам на робочому місці

Випадкова вікі