FANDOM

Барензія
Барнезия
WomanIcon
Базова інформація
Раса Данмер
Локація Вейрест
Квест Книга для Барензії, Холл Вудборна
Барензія (ориг. "Barenziah") — персонаж у грі The Elder Scrolls II: Daggerfall.

БіографіяРедагувати

Барензія — данмерка, в різний час королева Морровінду, королева Вейресту і королева-мати Морровінду.

Барензія — один із найбільш яскравих героїв світу The Elder Scrolls. Вона знаменита в першу чергу своєю багатою і драматичною біографією, яка спеціально викладена у внутрішньоігрових книгах. Розлогий і продуманий життєпис ставить Барензію в один ряд з такими персонажами, як Вівек, Альмалексія, Сота Сіл і Нереварін. Доля королеви тісно пов'язана із долею Морровінда і Сироділа. Тим не менше, в самих іграх вона залишається персонажом хоча й цікавим, але все ж таки другорядним.

Барензія в іграх серії The Elder ScrollsРедагувати

Барензія з'являється всього в двох іграх: The Elder Scrolls II: Daggerfall i The Elder Scrolls III: Tribunal, а також непрямо пов'язана із сюжетами The Elder Scrolls: Arena i The Elder Scrolls V: Skyrim.

ArenaРедагувати

Протагоніст і Барензія ніяк не взаємодіють один з одним і навіть не зустрічаються, проте в біографії королеви стверджується, що це саме вона змогла, увійшовши в довіру до узурпатора Тарна, з'ясувати, де заховані вісім частин Посоха Хаоса. Таким чином, можна говорити про те, що Барензія, фактично відсутня в грі, в той же час приймає вирішальну участь в основних подіях TES: Arena.

DaggerfallРедагувати

Barenziahbg

Барензія в Daggerfall

Під час подій Daggerfall Барензія керує королівством Вейрест. Гравець може зустрітися з нею після досягнення 9-го рівня і отримати другорядний квест, пов'язаний з поверненням однієї глави з неофіційної біографії королеви. У цій главі міститься інформація про інтимні зв'язки Барензії з імператором Тайбером Септімом, вагітності та її наслідки. Якщо не повернути викрадену главу в руки королеви, репутація останньої сильно постраждає.

TribunalРедагувати

За сюжетом гри Барензія мирно доживає свій довгий вік у королівському палаці Морнхолда, повністю відійшовши від справ, зі своїм титулом королеви-матері Морровінда. На певному етапі основного квесту героєві доводиться захищати її від асасинів Темного Братерства. Також Барензія може багато розповісти про мешканців Морнхолда та їхні взаємини.

SkyrimРедагувати

Виконуючи квест для Гільдії Крадіїв, необхідно зібрати 24 каменів з корони Барензіі, розкиданих по всьому Скайріму.

Основні джерелаРедагувати

QueenBarenziah Trib

Барензія в Морнхолді

Основні відомості про біографію Барензії містяться у двох внутрішньоігрових книгах: «Біографія королеви Барензії» і «Справжня Барензія». Перша книга викладає офіційний погляд на життя королеви, тоді як друга, набагато більш неоднозначна, містить безліч деталей, що характеризують королеву як спритну, розумну і рішучу, але в той же час хитру і хтиву особу і представляє її, швидше, не як королеву, а як жінку - неабияку і яскраву. «Справжня Барензія» була написана другом королеви Плітініусом Меро, який дотримується наступної думки про свій твір:

«А? "Справжня Барензія", звичайно ж! Я відчував своїм обов'язком залишити історії правдивий і чесний опис цієї чудової жінки. Історія, яку я представив, була правдивою, але вона сприймалася як скандальна. Моє завзяття при написанні цієї історії, схоже, не залишило місця для мудрості, і, боюся, я заподіяв цим деяку шкоду цій жінці, не кажучи вже про імперську сім'ю.»

Автором офіційної біографія Барензії є імперський писар Стерн Гамбодж.

ПодіїРедагувати

Барензія народилася в 893 році Другої Епохи в столиці Морровінда — Морнхолді. Її батьками були правителями Морровінда із клану Р'Аатім, що належав до Дому Хлаалу. Коли почалася війна із новоутвореною Імперією, малолітня Барензія була вивезена із Морнхолда, який спустошувала армія Тайбера Септіма, і відправлена в Скайрім, де вона і росла під опікою графа Свена і леді Інги. Вона виховувалася в їхньому замку в Даркмуні до 16-ти років, а потім втекла разом із своїм коханцем. Після періоду подорожей, любовних пригод і сумнівних авантюр, Барензія була знайдена генералом Сіммахом і відправлена в Імперське місто.

В столиці Імперії Барензія мала тісний зв'язок із імператором Тайбером Септімом, в результаті якого вона завагітніла. Але, імператор, боючись за свій престол, змусив Барензію перервати вагітність і відправив її в Морровінд, в якості законної дружини разом із її міністром - Сіммахом.

Через деякий час Сіммах і Барензія поєднуються шлюбом. У 376 році Третьої Епохи у них народжується син - Хлаалу Хелсет, а в 384 році - Моргія, майбутня королева Фестхолда. Проте щасливе життя Барензії порушується із появою мага Ягара Тарна, який у вигляді барда на ім'я Соловей зміг звабити її і використати для викрадення артефакту жахливої сили - Посоха Хаосу, захованого в Морровінді. Галл Дезіденій у книзі "Солов'ї, Том ІІ" розповідає свій варіант розвитку подій, не маючи, проте, вагомих доказів. За його словами, Барензія була зваблена зовсім не Ягаром, а майстром перевтілення, бардом-Солов'єм на ім'я Драйвен із Дому Індроріл. Ягар Тарн найняв його, одного із найдосвідченіших крадіїв Скайріма, щоб той дізнався у Барензії місцезнаходження Посоха Хаосу. Пусля успіху Драйвена і отримання артефакту, Тарн намагається усунути барда, але останньому вдається втекти. Незабаром, після довгих розшуків, Ягар Тарн покидає цю ідею і продовжує займатися планами зі «скинення» імператора. Тим не менше, від Тарна (за версією книги «Солов'ї, Том ІІ» - від Драйвена Індоріла) Барензія незабаром народила дитину, і на світ з'явилася дівчинка, названа Дралсі. Але мати залишила ту з повитухою, щоб огородити її від небезпеки її походження, і старанно змити ганьбу із історії зваблення досвідченим шахраєм.

Далі, як відомо, Ягар скидає імператора Уріеля Септіма VII, і Імперія входить в час чвар. Сіммах був вбитий в ході Арнезіанської війни, а самій Барензії з дітьми доводиться покинути Морровінд і шукати побачення з Імператором.

Після подій TES: Arena і відновлення на престолі законного імператора Барензія виходить заміж за короля Вейреста Едвіра, відмовившись від трону Морровінда на користь свого дяді Атіна Ллетана. Коли немолодий Едвір помирає, Барензія перебирається в Морнхолд разом із Хелсетом, що незабаром став правителем Морровінда.

На момент подій TES III: Tribunal літня Барензія носить символічний титул королеви-матері, не втручаючись в справи правління і придворні інтриги. Про свій титул і положення вона каже так:

«Я думаю, що це мій офіційний титул. Але він для мене майже нічого не означає. Я вже була королевою двічі, і у мене нема жодного бажання брати участь в якихось інтригах.»

Подальша доля Барензії і її сім'ї вкрита завісою таємниці…

РодичіРедагувати

  • Граф Свен і леді Інга — опікуни;
  • Атін Ллетан — дядя;
  • Генерал Сіммах — чоловік;
  • Хелсет — син;
  • Моргія — дочка;
  • Горантір — внук;
  • Ріннала — внучка;
  • Дралсі — дочка від Драйвена Індоріла чи Ягара Тарна, бастард;
  • Карлія — внучка, дочка Дралсі;
  • Король Эдвір — чоловік.

Випадкова вікі