FANDOM

Балгруф Великий
Ref ID: 0001A677 Base ID: 00013BBD
Балгруф Великий.jpg
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень PC×1.5 (10-30)
Здоров'я 200-550
Мана 50
Запас сил 93-193
Раса Норд
Фракція Вайтран_(Skyrim)|Вайтран (Skyrim)|Вайтран, Ярли
Локація Межа дракона
Квест Дракон в небі, Шлях Голосу, Двері, що шепочуть, Повідомлення для Вайтрану
Балгруф Великий (ориг. "Balgruuf the Greater") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

БіографіяРедагувати

Ярл володіння Вайтран. Його резиденцією є Межа дракона. Інші персонажі називають його "Балгруфом Сильним".

Приорітет Балгруфа — захист власного міста. Він до останнього намагається зберігати нейтралітет в громадянській війні, що у нього виходить до останнього моменту. Недивлячись на те, що він до цих пір таємно поклоняється Талосу, про що можна дізнатись під час квесту "Двері, що шепочуть", Балгруф змушений врешті-решт вибрати сторону Імперії.

ОточенняРедагувати

ВзаємодіяРедагувати

Розповівши Балгруфу про напад дракона на Хелген, Драконороджений дізнається, що інший дракон Мірмулнір атакує Західну сторожову вежу. Разом із Айрілет і декількома вартовими, Довакін вбиває дракона, за що Балгруф оголошує його Таном Вайтрану.

Під час громадянської війни, на стороні Імперського легіона, Драконороджений буде битись для захисту Вайтрану від Плащів Бурі.

Якщо головний герой вирішить виступити за Плащів Бурі і скине Балгруфа, то він разом із своїм оточенням переїде в Соліт'юд, і житиме у підвалі Синього палацу.

КвестиРедагувати

ЦікавинкиРедагувати

Якщо Балгруфа викликати через консоль, то його можна буде вбити. В цьому випадку Гронґар найме головорізів, щоб ті розібрались із Довакіном.

Примітка Редагувати

  • Прототипом цйого ярла в Украіні е мер Харківа - Кернес. Тому украінці вважають і того і другого - зрадниками.

Випадкова вікі