FANDOM

Баладас Демневанні
Ref ID: BALADAS DEMNEVANNI
Баладас
ManIcon
Базова інформація
Рівень 35
Здоров'я 391
Мана 200
Запас сил 342
Раса Данмер
Фракція Дім Тельванні, Ґнізис
Локація Арвс-Дрелен
Баладас Демневанні (ориг. "Baladas Demnevanni") — персонаж у грі The Elder Scrolls III: Morrowind.
Баладас (зріст)

БіографіяРедагувати

Баладас Демневанні — старий тельваннійський маг, що оселився у Ґнізисі десь за 20 років до подій The Elder Scrolls III: Morrowind. Він живе у покинутій велотійській вежі поблизу західного входу до селища. Місцеві жителі говорять про нього, як про злого чарівника, з яким краще не мати справ. Але воїни Імперського легіону із тутешнього форту Даріус кажуть, що це доволі спокійний і тихий сусід, з яким ніколи не буває проблем. В певній мірі, рацію мають обидві сторони, адже всередині свого будинку Баладас тримає як прислугу та охорону скелетів та даедрота. І якщо даедра ще ігноруватиме появу Нереваріна, то скелети вестимуть себе доволі агресивно стосовно головного героя. На найвищому поверсі, де й перебуває маг, можна знайти доволі цікаві речі — пізнавальні книги, а також двемерську, що працює на електриці. Щоправда, анімункул не повноцінний, адже він вміє лише ставати в бойову позицію і згортатися назад у кулю незадовго після цього.

Сам Баладас доволі приємний співрозмовник, який, за достатньо висого ставлення до Нереваріна, розповість чимало цікавого про гномів, Неревара, події часів війни Першої Ради тощо. Він не такий консервативний, як інші Тельванні, і поблажливіше ставиться до чужеземців. Хоча податки платити не хоче.

ІнвентарРедагувати

Маг носить дорогі черевики та робу, а також випадкові камінь душ, кільце та зілля. Крім того, в його інвентарі рандомно можуть з'явитися речі, із набору тельваннійського мага, як от танто, зачароване кільце тощо.

КвестиРедагувати

Баладас Демневанні задіяний у наступних квестах:

Випадкова вікі