FANDOM

StromcloakCamp.svg Багнокраб
ID: 00000B7F
Багнокраб (Oblivion)
LevelIcon 1

Health-icon 10 StaminaIcon 90

Шкода 8
Душа Крихітна
Багнокраб (ориг. "Mudcrab")тварина в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Опис Редагувати

Багнокраб — тварина, яка мешкає поблизу водойм у Сироділі. Зовні сиродільський багнокраб нагадує краба з реального світу, але відрізняється розмірами. За мірками Тамріелю краби вважаються, як і щури, маленькими істотами. Це досить слабкі створіння, але вкрай агресивні; у бою вони наносять удари своїми клешнями. Головною небезпекою від крабів є можливість заразитися хворобою, що негативно позначиться на характеристиках протагоніста. Має зелене забарвлення панцира і червоно-коричневе і бежеве забарвлення ходильних ніг.

Цих істот можна зустріти в айлейдських руїнах, фортах, печерах, каналізаційних колекторах та інших підземеллях, здебільшого в затоплених. У Мертвих землях грязьові краби не водяться. Також зустріти крабів можна і на відкритому просторі на берегах водойм Сироділу: річок, озер, боліт, морів. Тримаються вони найчастіше групами по дві-три особини. У печері Зелений Луг мешкає багнокраб величезних розмірів, але він не відрізняється від звичайного характеристиками, а просто збільшений у три рази.

Багнокраби є основним джерелом крабового м'яса — алхімічного інгредієнта.

Захворювання Редагувати

Існує 15 % вірогідність заразитися від грязьового краба наступним захворюванням:

Захворювання Іконка Ефект
Болотна лихоманка Oblivion drain Зниження атрибуту "Сила" на 10 одиниць, пониження атрибуту "Витривалість" на 10 одиниць

Також дивіться Редагувати

Випадкова вікі