FANDOM

StromcloakCamp.svg.png Багнокраб
ID: ДИВ. СТАТТЮ
Багнокраб (Morrowind).png
Рівень 1

Здоров'я/міцність 15-20 Магія 5-10 Запас сил 300-400

Шкода 1-10
Душа Крихітна (5-20)
Багнокраб (ориг. "Mudcrab")тварина в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

ОписРедагувати

Багнокраб — порівнянно велика членистонога тварина, типовий представник фауни Вварденфеллу. Знайти його можна біля водойм, де група із кількох крабів гріється на сонці чи атакує необачного Нереваріна. Сильними супротивниками їх не назвеш, але коли вони втягують ніжки під панцир і лягають біля каміння, то можна дійсно отримати неочікуваний удар клешнею в спину. Ще одна причина, через яку варто бути обачним на берегах водойм: краби можуть заразити вас болотною лихоманкою. Солодке м'ясо багнокрабів використовують для приготування їжі чи зілль.

В ігрових текстах є згадки про велетенських багнокрабів, як от королівський багнокраб, багнокраб-титан, проте, на жаль, у грі вони не зустрічаються. Втім, достовірні свідчення їх існування можна знайти. Із панцира вимерлого Імператорського краба зробили цілий міський квартал у Альд'руні. За легендами, ще одного такого краба (але живого) можна побачити у водах на північ від Солстхейму. Втім, не варто кидатися в море, адже насправді в грі немає жодного живого Імператорського краба.

Під час Кризи Облівіону маги дому Редоран змогли за допомогою стародавніх ритуалів воскресити Альд'рунського краба і змусити його захищати місто від армій Мехруна Дагона. Втім, місто все одно було взяте.

У грі також можна знайти краба-великодку. Він вміє говорити, торгувати і має 10 000 дрейків для торгівлі. Цікавий він тим, що не завищуватиме свої ціни і не занижуватиме ціни Нереваріна, бо не має жодних навичок торгівлі.

РізновидиРедагувати

Вид Рівень Здоров'я/міцність Магія Запас сил Шкода Душа Нотатка
Багнокраб
mudcrab
1 15 5 400 1 5
  • 2×Крабове м'ясо (60 %)
Багнокраб
mudcrab_hrmudcrabnest
1 15 10 300 1 – 10 20
Заражений багнокраб
mudcrab-diseased
1 15 5 400 1 – 5 5
  • Переносить «болотну лихоманку»
  • 2×Крабове м'ясо (60 %)
Багнокраб-торгівець
mudcrab_unique
1 20 5 400 1 – 5 5
  • Є великоднім яйцем у грі
  • 2×Крабове м'ясо (60 %)

Випадкова вікі