FANDOM

Бабетта
Ref ID: 0001D4BC Base ID: 0001D4B7
Бабетта
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 10
Здоров'я 125
Мана 15
Запас сил 95
Раса Бретон
Фракція Темне Братерство_(Skyrim)|Темне Братерство (Skyrim)|Темне Братерство, вампіри, вчителі навичок
Локація Притулок Темного Братерства
Бабетта (ориг. "Babette") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

БіографіяРедагувати

Бабетта — дівчинка-вампір, член Темного Братерства. Якщо поговорити з нею, вона розповість, що їй легко вбивати, адже вона виглядає як десятирічна дівчинка, але насправді Бабетті триста років, а вампіризм допомагає їй добре зберегтися. А ще вона є вчителем навички "Алхімія" рівня Майстер.

Якщо до неї звернутися з варіантом діалогу «Розкажи мені про себе», то вона відповість: «Я просто маленька дівчинка! Темне Братерство вбило моїх тата і маму! Будь ласка, врятуй мене! Що, переконливо?
Насправді я набагато старша. Я була колись маленькою, звичайно. Років зо триста тому. Вампіризм допомагає ... добре зберегтися.». При першому візиті у Притулок Темного братерства можна почути, як вона розповідає про виконання свого останнього контракту, у ході якого заманила у темний провулок чоловіка і убила його.

Бабетта байдуже ставиться до прибуття Цицерона і Матері Ночі. Якщо запитати її думки, то вона розповість, що років двісті тому готова була віддати життя за Матір Ночі, однак зараз віддана Астрід. Це також дає нам зрозуміти, що вона ще більш майстерна вбивця, ніж можна уявити, так як двісті років в Темному Братерстві проведе не кожен (наприклад, Вінсент Вальтіері).

Бабетта, як і Назір, виживає після облоги притулку поблизу Фолкріту.

На відміну від попередньої гри серії The Elder Scrolls IV: Oblivion, де вампір з Темного братерства пропонував поділитися своїм «темним даром», Бабетта навіть не натякає на це.

ЦікавинкиРедагувати

  • Бабетті близько трьохсот років, тобто народилася вона ще в Третій Ері, приблизно в 333 році за імператриці Моріати, за 13 років до народження Уріеля VII і за сто років до Кризи Облівіона.
  • Якщо ви вб'єте Астрід під час квесту на вступ в Темне Братерство і будете зачищати їх притулок, Бабетти там не опиниться, так як діти в Skyrim безсмертні.
  • В доповненні The Elder Scrolls V: Dawnguard її можна знайти, коли вона "полює" на людей вночі.
  • В повісті Клайва Баркера «Плем'я Темряви» (ориг. «Cabal») також є героїня на ім'я Бабетта, яка також є дитиною, що прожила набагато більше за одне людське життя. Як і її тезка з Skyrim, вона живе в підземному прихистку, і сонячне світло для неї небезпечне.
  • Бабетта, можливо, є відсиланням до дівчинки Клодії з циклу книг «Вампірські хроніки», написаного Енн Райс. Клодія теж є нестаріюча дівчинка-вампір. Більш того, одну з другорядних героїнь цієї книги також звати Бабетта.

Випадкова вікі