FANDOM

Архімаг Шалідор
Шалідор.PNG
ManIcon.png
Базова інформація
Раса Норд
Фракція Гільдія Магів_(Online)|Гільдія Магів (Online)|Гільдія Магів
Архімаг Шалідор (ориг. "Arch-Mage Shalidor") — персонаж у грі The Elder Scrolls Online.

Біографія Редагувати

Архімаг Шалідор - норд, один з наймогутніших магів за всю історію Нірну, засновник великої Колегії Вінтерхолда. Був дуже різностороннім магом, проте його дійсний талант і потужність виявлялися у вивченні та практичному застосуванні заклинань школи магії «Руйнування».

Шалідор стояв в перших рядах руху, головною метою якого було підвищити освідченість магів і перешкоджати використанню магії рядовими жителями. У деякій мірі, заслугою цього руху стало початкове ділення магії по школах.

Ще одним великим досягненням цієї людини стало будівництво лабірінту в древньонордському місті Бромьунар (Лабірінтіан), покликаного служити випробуванням для претендентів на пост архімага. І хоча подорож по зруйнованому місту формально не входила у випробування, багато хто гинув у дорозі. Шалідор цінував не лише академічні знання, але і практичні навички, і щоб просто дістатися до Лабірінтіана, потрібні якраз вони.

Під час свого життя він написав величезну кількість трактатів на тему різних шкіл магії. І до цього дня, багато і багато магів намагаються роздобути ці древні тексти, щоб підсилити свої магічні здібності. Найбільшим його трактатом можна вважати і книгу «Сила стихій», де він описав можливість здобуття наймогутніших заклинань школи магії «Руйнування». Творець потужного захисного заклинання; — «Дзеркало Шалідора».

Брав участь у битві з двемерським кланом Роуркен.

Цікавинки Редагувати

Галерея Редагувати

Випадкова вікі