FANDOM

Bookicon Арктуріанська єресь
ID: 0001B25E
Book Sky 11
Вага: 1 Ціна: 6 Gold Skyrim

Bookicon Арктуріанська єресь
ID: BK_ARCTURIANHERESY
Book Morr 04
Вага: 2 Ціна: 25 Gold Skyrim

Арктуріанська єресь (ориг. The Arcturian Heresy) — книга в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

МісцезнаходженняРедагувати

MorrowindРедагувати

Розповсюджена книга, більше 60 екземплярів у всій грі. Велику їх кількість можна зустріти в наступних локаціях:

  • Морнхолд, Книготорговець (4 екз.);Tr

SkyrimРедагувати

Underking1-0

Підземний Король

Може бути знайдена в декількох місцях, включаючи:

ТекстРедагувати

Арктуріанська єресь

Ісмір Підземний, Творець Королів

Після того як його бога знищили, Вулфхарту тяжко стало зберігати форму. Він, хитаючись, виходить із Червоної Гори на поле битви. Світ вражений і, здається, весь Морровінд охоплений полум’ям. Піднімається сильна буря, і він повертається в Скайрім

Так Вулфхарт потрапляє до жителів Півночі. Ісмір, Сірий Вітер, Буря Кін. Однак через Лорхана він втрачає себе. Все, чого він хоче щоб жителі півночі знищили Трибунал. Він піднімає бурю, посилає свій народ на бій, і сили Трибунал змушують його відступити. Тепер данмери занадто сильні. Вулфхарт спускається в землю, щоб відновити сили та оновити тіло. Його спокій порушує Альмалексія, викликаючи Підземного Короля воювати на стороні Трибуналу проти Ада’Сум Дір-Камаля, акавірського демона. Вулфхарт зникає, як тільки Ада’Сум переможений, і не повертається ще триста років.

Його будить розмова Сірих Борід. Імперія рухнула, але ходять чутки, що прийде обраний і відновить її колишню міць. Цей новий імператор переможе ельфів і буде правити об’єднаним Тамріелем. Природно, Вулфхарт вирішує що він і є обраний. Він прямує прямо до Високого Хротгару, щоб послухати, що скажуть Сірі Бороди. Коли вони починають говорити, Ісмір знову обертається в попіл. Обраний не він. Це молодий воїн із Скелястих Земель. Сірій Вітер відправляється на пошуки юнака, Сірі Бороди попереджають його: пам’ятай колір зради, король Вулфхарт.

На заході була війна. Кулекейн, король Фалькрета в Західному Сіроділі, був жахливому становищі. Щоб хоча б спробувати об’єднати Коловіанські Землі, йому потрібно було укріпити північний кордон, де вже кілька століть йшла війна. Він заключає союз зі Скайрімом в Битві Старого Хрол’дана. Його сили очолює Хьялті. Хьялті був родом із острівного королівства Алькаір, в Скелястих Землях. Йому судилося було стати Тайбером Септімом, Першим Імператором Тамріеля.

Хьялті був відмінним тактиком і його невеликий загін коловіанських сил і воїнів-нордів розгромив ворога, змусивши його відступити за стіни Старого Хрол’дана. Осада здавалась неможливою, так як підкріплення із Фалькрета не очікувалось. В ту ніч буря відвідала табір Хьялті. Вона заговорила з ним. На світанку Хьялті підійшов до воріт, буря слідувала за ним. Стріли не могли пронизати найсильніші вітри навколо Хьялті. Тут приспіли його люди та взяли місто. Після цієї перемоги жителі-півночі прозвали Хьялті Талосом, або Королем Бурі.

Кулекейн зі своїм непереможним генералом вже через рік об’єднують Західний Сіроділ. Ніхто не може встояти перед бурею Хьялті. Підземний король розуміє, що якщо Хьялті судилося стати Імператором Тамріеля, спочатку він повинен захопити східні землі. Хьялті використовує їх обох. Кулекейн потрібен йому в Коловіанських землях, де не можна довіряти чужоземцям. Навіщо йому потрібен Ісмір, і так зрозуміло. Вони відправляються на схід, бойові маги здаються, і вони захоплюють Цитадель. Перед коронацією Кулекейна Хьялті убиває його та його вірних підданих. У вбивствах він звинувачує ворогів Кулекейна на заході. Зурін Арктус, Великий Бойовий Маг(не Підземний Король) коронує Хьялті та нарікає його Тайбером Септімом, новим Імператором Всього Сіроділа. Отримавши трон, Септім розуміє, як багато часу потрібно на управління Сіроділом. Він посилає Підземного Короля захопити Скайрім та Скелясті Землі. Ісмір, розуміє, що Тайбер Септім не може бути в двох місцях одночасно, діє дуже обережно. Цей період розширення Імперії був названий Талозіанським Завоюванням. Тільки багато століть потому стало зрозуміло, як воно відбувалось.

Королівства людей захопленні, навіть Хаммерфелл, підкорення котрого вважалось неможливим. Підземний Короля хоче захопити усе, знищити їх духів вітрів, але Тайбер Септім відмовляється. У нього вже дозрів план набагато кращий. Сіроділ підтримує переможену сторону у громадянській війні. Нарешті, Імперія може розправитися з ельфами.

Підземний Король продовжує умовляти Септіма захопити Морровінд. Імператор не погоджується. Він чув про велику силу Трибуналу. Підземний Король хоче помститися, він нагадує Септіму, що його доля – перемогти ельфів, навіть Трибунал. Арктус протестує, але Септім бажає отримати еден Морровінда, так як йому потрібні кошти на відновлення Сіроділу після чотирьохсотлітньої війни. Підземний Король умовляє його, що знищивши Трибунал, Септім зможе захопити його владу і використовувати її проти Високих ельфів (заклятих ворогів Лорхана). В останню чергу Тайбер Септім бажає думати про Острів Саммерсет. Вже тоді він планував відправити Арктуса до короля Алінору, щоб укласти з ним мир. Бажання захопити еден перемагає. Імперія вводе війська в Морровінд, Трибунал здається. Ісмір в люті, деякі пункти мирного договору включає невтручання в справи Трибуналу, і Підземний Король відвертається від Септіма. Він покидає Імперію. Саме про цю зраду попереджали Сірі Бороди. Або йому так здається.

Без підтримки Підземного Короля про захоплення Тамріеля не може бути й мови. Септім переключає всю увагу на управління Сіроділом. В Хаммерфелле вже піднялося повстання.

Тайбер Септім завжди захоплювався гномами. Він дає завдання Зуріну Арктусу досліджувати історію їх древнього артефакту Нумідіума. Арктус знаходить розповіді про війну у Червоної Гори. Він дізнається, навіщо був створений Нумідіум. І що саме важливе, він дізнається, яку роль грав у війні Підземний Король. Він вважає, що для живлення Нумідіума потрібно Серце Лорхана.

Поки Зурін Арктус занятий власною знахідкою, Септім розуміє істинне значення пророцтва. Щоб завоювати світ потрібен Нумідіум. Його доля полягає в тому, щоб дістати його. Він знаходить Підземного Короля та пише йому, що той був правий. Трибунал потрібно знищити, вони разом повинні придумати план. Поки Підземний Король був відсутній, він зрозумів, яку небезпеку представляв Дагот Ур. Необхідно було щось робити. Але йому потрібна армія, та старий знову був готовий допомогти. Пастка встановлена.

Підземний Король прибуває та потрапляє в засідку. Поки він намагається впоратися з імператорською вартою, Арктус використовує камінь. Випускаючи останній подих, Серце Короля вбиває бойового мага. Зрештою всі загинули, Підземний Король знов обернувся в попіл, а Тайбер Септім отримує камінь. Раді він пояснює, що на нього був скоєний замах, що Зурін Арктус виявися зрадником. Він попереджує Сіроділ про внутрішню небезпеку, але розповідає, що в нього є тепер ліки від загрози зовнішньої. Мантелла.

Хоча Нумідіум – не той бог, на якого розраховували Септім і двемер (зрештою, Підземний Король ж не був Лорханом), він все ж виконує завдання. Після захоплення Острова Саммерсет з’являється нова загроза – Чарівник який контролює небеса. Він знищує Нумідіума, але той в останній момент встигає скинути його з неба. Мантела зникає в морі. Здається назавжди.

В цей час Тайбер Септім оголошує себе Першим Імператором Тамріеля. Він помирає в 108 років, будучи найбагатшим чоловіком в історії. Вся історія його раннього правління переписана. Існують досить суперечливі відомості про те, що відбувалося насправді. Тому ми все ще не можемо точно відповісти на питання: чому Алькаір вважаються батьківщиною Талоса, коли деякі джерела повідомляють, що він був родом із Атмори? Чому Тайбер Септім так сильно змінився після першого завоювання? Чому Септім зрадив свого бойового мага? Мантела серце бойового мага чи Тайбера Септіма?

Після Тайбера Септіма на трон зійшов його внук, Пелагіус I. Пелагіус був зовсім іншим правителем. Він побоювався, що не справиться з такою територією. І тут з’явився радник.

«Я був другом твоєму діду», - сказав Підземний Король. – «Він послав мене допомогти тобі правити».

- Невідомий автор