FANDOM

Bookicon Аркей — ворог
ID: BK_ARKAYTHEENEMY
Book Morr 30
Вага: 4.00 Ціна: 40 Gold Skyrim
Аркей — ворог (Arkay the Enemy) — книга в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

МісцезнаходженняРедагувати

ТекстРедагувати

Слухайте мене, діти. Якось я був таким же скромним чоловіком, як і ви зараз. З власної волі я вступив до лав богів. І, за умови вашої беззаперечної відданості, ви теж можете отримати частку моєї слави.

Більшість некромантів — дурні і слабаки. Корм для мисливців на відьом. Але ви, слуги мої, ви перебуваєте серед обраних. Скоро небагато хто наважиться опиратися вашій міцці. Але є одна перешкода. Яку звуть Аркеєм.

Він також був людиною, що вступила до лав богів. Схожість між його і моїм земними життями здивувала навіть мене. Лише те правильно, коли ми будемо ворогами.

Благословення Аркея закриває душі людей, звіролюдей і ельфів від використання без їх згоди. Закон Аркея захищає похованих з відповідними ритуалами від підіймання для служіння волі моїх дітей. Як ви знаєте, діти мої, благословіння Аркея є гнучким для тих, хто хоробрий, але закон Аркея непохитний.

Для Вчених: принизити священників Аркея. Виявити примітивні звичаї похованнь, що були б просто забобонами.

Для Жерців: використовуйте своїх слуг економно, так, щоб ніхто із живих їх не побачив. Нехай спогади про нежить покидають людей. Відправити місіонерів необмежених мертвих до вампірів та лічів. Нехай всі народи мертвих несуть мій стяг і мій єдиний стяг.

Для Прихованих: Чекайте, як завжди, в темряві.

Невдовзі ми завдамо удару. В храмах Аркея трісне кожен камінь. Кров тамтешніх священників втамує нашу спрагу; їх кістки підіймуться, вже як наші слуги. Назва "Аркей" зникне із записів. Лише я повинен панувати над життям і смертю. Ім'я вашого господаря і вчителя.

КХ

Випадкова вікі