FANDOM

Аркадія
Ref ID: 0001A66D Base ID: 00013BA4
Аркадія.png
WomanIcon.png
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 75
Мана 60
Запас сил 60
Раса імперець
Фракція Вайтран, торговці, торговці
Послуги торгівля, навчання алхімії
Локація Вайтран, Казанок Аркадії
Квест Морозна сіль для Аркадії
Аркадія (ориг. "Arcadia") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Ти виглядаєш… надто блідим. Це може бути атаксія. Вона страшенно дошкуляє на моїй батьківщині у Сироділі.»
~ Репліка, яку часто можна почути від Аркадії

БіографіяРедагувати

Аркадія — жінка-імперка, яка торгує зіллями та їхніми інгредієнтами у місті Вайтран. Її магазин називається «Казанок Аркадії», розташований він на ринковій площі у Рівнинному районі. Також вона є вчителем навички Алхімія рівня експерт (навчає до 90). Про себе розповідає, що живе у місті вже двадцять років, і пишається тим, що є громадянкою Імперії; до речі, бажає Плащам Бурі "згнити в Облівіоні". Також говорить, що не має освіти цілителя, проте вилікувала дуже багато людей від хвороб.
Жінка одягнена у "одяг торговця" та пару чобіт. Для самооборони має залізний кинджал. Також носить з собою ключ від крамниці та трохи золота.

Розпорядок дняРедагувати

З восьмої ранку до восьмої вечора Аркадія на ногах, адже це час роботи крамниці. Вона ніколи не виходить з будівлі. Після 20:00 імперка відпочиває, їсть чи працює на алхімічній лабораторії, аж поки не лягає спати опівночі. Її ліжко стоїть на другому поверсі.

КвестиРедагувати

Фаренгар Таємний вогонь попросить віднести жінці декілька порцій морозних солей. Аркадія дуже зрадіє передачці, і поділиться задумом створити особливе приворотне зілля, і випробувати його на придворному чаклуні. Після виконання цього доручення можна буде брати деякі речі з крамниці.
Також імперка або її магазин можуть стати ціллями різноманітних Radiant-квестів.

ПриміткиРедагувати

  • Аркадія згадується у книзі "Вайтран: путівник для джентельменів". Мікаель зазначає, що вона "застара, як на його смак".
  • Іноді може супроводжувати гравця, де б він не перебував у крамниці.
  • Буває, що вона розмовляє з Довакіном, коли спить. Це баг.

Випадкова вікі