FANDOM

Анкано
Ref ID: 0001E7D8 Base ID: 0001E7D7
Анкано
ManIcon
Базова інформація
Рівень 15–50
Здоров'я 167–459
Мана 143–376
Запас сил 50
Раса Альтмер
Фракція Колегія Вінтерхолда, Талмор
Локація Колегія Вінтерхолда, Зал стихій, зал досягнень
Квест Бібліотечні книги, Благими намірами, Відкриття невидимого, Око Магнуса
Анкано (ориг. "Ancano") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Я думаю про безліч важливих речей, і тебе серед них немає.»
~ Анкано Довакіну

Біографія Редагувати

Анканомаг-альтмер, агент Талмора, що проживає у Колегії Вінтерхолда, де він знаходиться на посаді «радника», а швидше, наглядача над архімагом Савосом Ареном і іншими членами Колегії.

Стверджує, що Талмор бажає налагодити співпрацю з Колегією, але викладачі і студенти не довіряють йому. Анкано жалкує про це, кажучи, що Архімаг рідко звертається до нього за порадами, але сподівається, що з часом йому довірятимуть більше. Звинувачення у шпигунстві на користь Талмора він з обуренням відмітає, але по його відношенню до членів Колегії видно, що та роль, яку він вимушений грати, гнітить його. Вважає всіх членів Колегії бездарами і неробами, зайнятими безглуздими «дослідженнями» і дрібними склоками; він дуже зневажливої думки про їх здібності і знання, що видно по репліці: «Я розчарований, що навчився настільки малому за час мого перебування тут. Я сподівався, що ваші учені зможуть скласти гідну конкуренцію моїм колегам. На жаль, це не так».

Стверджує, що тепер, коли у відносинах між Домініоном і Імперією настав період стабільності, Талмор хоче лише добра Скайріму, бажаючи допомогти його жителям здолати перехідний період, вказати їм дорогу до кращого майбутнього.

Анкано вважає орден Псиджіків злочинцями, тому що ця могутня організація не бажає підкорятися Талмору, а отже, на його думку, поставила себе вище за закон. Він дуже здивований і навіть оскаженілий тим, що один з ченців ордену побажав поговорити з учнем-новачком, а не з ним, і всіма силами намагається з'ясувати причину такої зацікавленості. Взнавши, що причиною є таємничий артефакт, знайдений експедицією Колегії у глибинах Саартала, Око Магнуса, Анкано намагається використати силу цього загадкового предмету. Він отримує безсмертя, невразливість і неймовірну потужність, здатну занурити світ у небуття, але в результаті стає одержимий Оком і втрачає розум.

Проте, у фіналі сюжетної лінії Колегії Вінтерхолда Довакін зможе перемогти його за допомогою посоха Магнуса. Цей посох здатен поглинати магічну енергію, у тому числі і магію Ока Магнуса. Після того, як сила Ока на якийсь час вичерпається, Анкано стане вразливий для будь-якої атаки.

Режим дня Редагувати

Кожного дня Анкано спить з опівночі до чотирьох годин ранку у своєму закутку в Залі досягнень Колегії. Весь інший час він вештається по території навчального закладу, відволікаючи викладачів та студентів своїм гоноровим базіканням. Періодично переривається на вживання їжі та додатковий сон.

Випадкова вікі