FANDOM

Ангренор Шанований
Ref ID: 0001B138 Base ID: 00014137
Ангренор Шанований
ManIcon
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 75
Мана 60
Запас сил 60
Раса Норд
Фракція Віндхельм_(Skyrim)|Віндхельм (Skyrim)|Віндхельм, шлюб, жебраки
Локація Віндхельм
Квест Квест усіх жебраків
Ангренор Шанований (ориг. "Angrenor Once-Honored") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Ангренор Шанований у зріст
«Я був одним з найкращих солдатів Плащів Бурі, але я отримав меч у груди.»
~ Ангренор

Біографія Редагувати

Ангренор Шанований — жебрак норд, який живе у Віндхельмі.

Його можна зустріти у кварталі сірих або у таверні «Вогнище і свічка». Ангренор говорить, що воював, і стверджує, що переміг шість ворогів відразу, рятуючи свого брата. Також він повідає, що розорився після війни.

Примітки Редагувати

  • Якщо дати Ангренору монету, то він стане кандидатом для вступу у шлюб.
  • Крім того, якщо після цього Ангренор помре, то у своєму заповіті він згадає, що він і Довакін зв'язані між собою. У такому разі головний герой одержить лист із співчуттями від ярла Віндхельму і спадок 100 золотих (за вирахуванням податків).
  • Після вступу у шлюб Ангренор відкриє магазин, який приноситиме 100 септимів на день.
  • Можуть бути проблеми з квестом «Відвідаєте будинок Вашого чоловіка», тому що він не має конкретного ліжка в таверні «Вогнище і свічка».
  • Після завершення квесту «Втрачена невинність» Ангренор тягає ключ від резиденції Аретіно. Причина цього доки невідома.
    • Оскільки у Ангренора є ключ від резиденції Аретіно, то інколи його можна застати сплячим на ліжку в цьому будинку.
  • Якщо викинути в місті одяг, обладунок або зброю, Ангренор може підбігти з цим предметом і запитати дозволу залишити цю річ собі.
  • Інколи він може бути знайдений мертвим у Віндхельмі в оточенні охоронців, що розпитують громадян про те, що сталося. Один охоронець може підійти до головного героя і поставити питання. Якщо Довакін дасть невірну відповідь, то може потрапити до в'язниці.

Випадкова вікі