FANDOM

Chumash-abalone-necklace-icon.png Амулет ґаргулії
ID: XX00F4D5
Амулет гаргулії.png
Вага: 0,5 Ціна: 1000 Gold Skyrim.png
Ефект:
Поки ви носите цей амулет, заклинання виклику ґаргулії закликає додаткову ґаргулію на 30 секунд.
Пов'язаний квест:
Амулети Сили ночі
Зачарування зняти неможливо.
Амулет ґаргулії (Amulet of the Gargoyle) — намисто в доповненні The Elder Scrolls V: Dawnguard.

«Деякі кажуть, що сам Молаг Бал колись вручив їх старолавнім повелителям вампірів. А інші вважають, що це просто міф. Харкон не вірив в їх існування, хоча, можливо, він просто шкодував, що їх у нього немає, і тільки зображував байдужість.»
~ Феран Садрі

Опис Редагувати

Зроблений з жовтого металу дивного вигляду амулет у вигляді мініатюрного черепа, що належить, ймовірно ґаргульї, з ланцюжком, зробленим у вигляді кісток, пов'язаних один з одним кільцями-хребцями. Предмет переливається зеленуватим магічним світлом. У очниці черепа інкрустовані зелені дорогоцінні камені.

Амулет не має ніякої сили, перебуваючи в руках звичайного смертного або вампіра. Однак у вампірів, які володіють даром лорда, амулет посилить здатність магії крові «Виклик ґаргулії», дозволяючи закликати двох ґаргулій одночасно, але тільки якщо прийнята відповідна форма. Додаткова ґаргулья існує лише 30 секунд.

Місцезнаходження Редагувати

Амулет можна отримати, вступивши в клан Волкіхар і виконавши завдання Ферана Садрі, яке якраз і полягає у поверненні цього амулета клану.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Кількість використань в день не обмежена. Також не зростає витрата мани на заклинання.
  • Це один з декількох особливих предметів, чиї чари працюють, коли персонаж приймає форму лорда-вампіра.

Решта:

Баги Редагувати

  • Амулет можна зачарувати додатковими чарами, незважаючи на те, що він вже і без того зачарований.
    • Рішення Шаблон:PC: баг виправлений в Unofficial Dawnguard Patch версії 1.23 і вище.

Випадкова вікі