FANDOM

Chumash-abalone-necklace-icon Амулет кажанів
ID: XX0068AE
Амулет кажанів
Вага: 0,5 Ціна: 1000 Gold Skyrim
Пов'язаний квест:
Амулети Сили ночі
Амулет кажанів (Amulet of Bats) — намисто, артефакт в доповненні The Elder Scrolls V: Dawnguard.

Опис Редагувати

Цей стародавній амулет за легендою був створений самим Молаг Балом для особливо вампіра, що особливо відзначився у службі йому. Хоча слід його був втрачений настільки давно, що багато хто взагалі не вірить в його існування.

Нещодавно місцезнаходження амулета було виявлено (як — не пояснюється) Фераном Садрі.

Якщо одягти амулет перед трансформацією в лорда-вампіра, це покращує вашу навичку «Плащ ночі». Кажани тепер не просто завдають шкоди, а й витягають з жертв здоров'я і передають вампірові. Поки «Плащ ночі» не вивчений, амулет не може використовуватися.

Місцезнаходження Редагувати

За завданням Ферана Садрі протагоністу треба знайти його у випадковій локації, знявши з трупа поточного власника.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Існує також інша версія амулета (XX00A2A7), яка просто дає лорду-вампірові навичку «Плащ ночі» без необхідності вивчати його. Ця версія не присутня в грі і може бути отримана тільки за допомогою консольних команд.
  • Це один з декількох особливих предметів, чиї чари працюють, тільки коли володар знаходиться у формі лорда-вампіра. решта: