Fandom

Стародавні Сувої українською

Амрен

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Амрен
Ref ID: 0001A66A Base ID: 00013BAA
Амрен.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 85
Мана 50
Запас сил 60
Раса Редгард
Фракція Вайтран, Вчителі навичок
Послуги Вчитель навички Одноручна зброя
Локація Вайтран, Будинок Амрена
Квест Знайти фамільний меч Амрена
Амрен (ориг. "Amren") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Часом я сумую за солдатським життям, але, коли беру доньку на руки, знаю, що зробив правильний вибір.»
~ Амрен

БіографіяРедагувати

Амрен у зріст.png

Амрен — воїн-редгард, живе у Вітряному районі Вайтрану з дружиною Саффір та дочкою Брейт. Раніше служив у армії, але все ж проміняв меч на сім'ю. Можливо, Амрен встиг побувати і найманцем, бо регулярно пропонує Довакіну "податися до них", а якщо приєднатися до Побратимів, то він перестає казати це.

Дуже цінує сімейні скарби. Наприклад, родинний меч. Саме тому просить героя повернути його від бандитів, які викрали зброю. Після отримання меча покаже улюблений прийом його батька з мечем та щитом (+1 до навичок Одноручна зброя та Блокування), і його ставлення до Довакіна покращиться.

Вчитель навички Одноручна зброя рівня Адепт.

РодичіРедагувати

Розпорядок дняРедагувати

Важко сказати, що Амрен має чіткий розпорядок дня. Практично у будь-який час він патрулює вулиці міста. О сьомій вечора приходить додому, і чотири години проводить за домашніми справами: їсть, спить, куховарить, чи спілкується з рідними. Об одинадцятій ночі редгард прямує до «Мисливця напідпитку», де проводить ще 3 години.
Цікаво, що у Турдас та Тірдас Амрен ходить до Драконячої межі, де його можна побачити, наприклад, біля алхімічної лабораторії. Там він проводить час з десятої ранку по другу годину дня.
Якщо місто перейде під владу Плащів Бурі, то Амрен щодня з 8-ї по 11-ту ремонтуватиме будівлі в ньому.

ІнвентарРедагувати

Чоловік носить клепану броню та сирицеві чоботи, а також тримає на видноті сталевий меч. У кишенях має ключ від свого ж будинку, туніку з поясом, і деякі поширені предмети.

КвестиРедагувати

  • Знайти родинний меч Амрена: редгард попросить відбити його меч у розбійників. Меч буде у випадковій локації володіння Вайтран, населеній бандитами.

ЦікавинкиРедагувати

  • Після повернення меча, він буде в інвентарі Амрена, і його можна вкрасти.
  • Якщо Амрен помре після того, як головний герой допоміг йому, то Довакін отримає 100 золотих.

Випадкова вікі