FANDOM

StromcloakCamp.svg Аліт
ID: ALIT
Alit
LevelIcon 3

Health-icon 30 MagickaIcon 75 StaminaIcon 400

Шкода 1-9
Душа Крихітна (20)
Аліт (ориг. "Alit")тварина в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

«Аліт - це двохногий безхвостий хижак, що зустрічається у лугах та попільних пустках Вварденфелла. Він виглядає майже як його більший і небезпечніший кузен - кагуті, у алітів велика голова і щелепа, що виступає вперед, коли аліт біжить вперед на своїх великих міцних ногах, він схожий на великий бігаючий зубатий рот.»
~ Брайрінг

ОписРедагувати

Це чималих розмірів істота, що зустрічається лише на острові Вварденфелл. Має чіткі риси рептилій і схожий на динозаврів. Іноді згадується, що кагуті і аліт - тварини з однієї родини. Не зважаючи на те, що аліт - хижак, він не буде сильним супротивником навіть для початкових гравців. Але, якщо вам "пощастить" натрапити на групу морових алітів, вони можуть дати вам прочухана та ще й подарувати хвороб на додачу.

Ці тварини мають світло-сіре забарвлення шкіри, тому їх легко сплутати з каменями чи іншими елементами типового вварденфеллського рельєфу. Із трупів можна взяти шкіру, яку місцеві мешканці використовують для виготовлення різноманітних предметів побуту.

Остерігайтеся укусу аліта, адже він може бути отруйним (отруєння на 1-2 пунтки на 5 секунд).

РізновидиРедагувати

Вид LevelIcon Health-icon MagickaIcon StaminaIcon Weapon ikon Душа
Аліт
alit
3 30 75 400 1 – 9 20
Заражений аліт
alit_diseased
3 30 75 400 1 – 9 25
Моровий аліт
alit_blighted
7 105 75 1000 7 – 21 25