FANDOM

Альд Велоті
Альд Велоті 1
Карта
Альд Велоті (карта)
Плани

Альд Велоті (план) Альд Велоті

Округ Вварденфелл
Регіон Регіон Західного розлому
Зони Альд Велоті
Альд Велоті (в ориг. Ald Velothi) — поселення у грі The Elder Scrolls III: Morrowind.
  • Код локації:

-11,15

ОписРедагувати

Альд Велоті 2

Аванпост

Альд Велоті — невеличке данмерське поселення на берегах моря Привидів. Звичайний перехожий мало що тут знайде, адже порт - єдине джерело прибутку для місцевих жителів, що живуть у халупах, тож тут немає практично ніякої інфраструктури, Нереварін навіть не зможе знайти тут корчми, щоб заночувати. Все містечко просякнуте духом вварденфелльського провінціалізму, воно не є таким же пишним, як Вівек чи Балмора, але тут є гарнізон Дому Редоран, що робить місто більш розвиненим за той же Куул.

Pin-icon Нотаткачерез відсутність корчми, у місті можна спати де завгодно на землі.

Великі історичні події минають це містечко, воно майже ізольоване від всього світу. Рятує становище лише аванпост редоранців — єдине місце, де можна полагодити чи купити броню, збути трохи товару і помолитися Дев'ятьом. Більше в місті ніяких підприємств немає, але місцеві жителі доволі привітні.

На півдні від Альд Велоті є табір ашлендерів, які тримають в заручниках паломницю Мадуру Серан, врятувати яку жителі села прохатимуть Нереваріна. На схід від міста височіють даедричні руїни Ашальмавія.

Саме місто складається із кількох халуп місцевих жителів, аванпоста і двох кораблів, що причалили до тутешньої гавані.

КвестиРедагувати

Альд Велоті 3

Кораблі у гавані

Не зважаючи на те, що Альд Велоті — забите село, тут проходить чимало квестів:

ЛокаціїРедагувати

В місті є наступні локації:

ПерсонажіРедагувати

В місті проживають наступні персонажі:

ЦікавинкиРедагувати

  • 100% населення Альд Велоті — данмери.
  • В водах села плаває унікальна риба-вбивця — Стариган Блакитний плавець, котра дошкуляє місцевим жителям.
  • Серіла Арвал живе у халупі, яка чомусь носить ім'я Єнаса Арвела, хоча нічого не відомо, хто такий сам Єнас.
  • Поряд із містом є табір ашлендерів, які завдають збитків місцевим жителям, тероризуючи їх.
  • В місті є святилище Імперського культу, але тут немає жодного вівтаря Храму Трибуналу.

Випадкова вікі