FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Раси».

Альдмери (ориг. Aldmer) або алкаріай (ориг. alcharyai — «Перший народ» або «Стародавній народ») — прото-мери із Меретичної Ери, які поселилися на Саммерсетських островах і більшій частині материка Тамріель. Вони говорять, що є першими жителями Нірну, хоча насправді першими були ельнофеї разом із хістами. Альдмери повільно розвивалися, завдяки культурній різноманітності різних сучасних рас мерів. Консервативний народ залишився на Саммерсеті і став зватися «Альтмерами». Ті, хто відділилися від традицій, розселилися по всьому Тамріелю, і через це скоро з'явилися:

Альдмерські поселенці в Хай Році асимілювалися із місцевими недами, а потім і з нордами, нащадками атморців, у результаті чого спочатку з'явилися манмери, а потім сучасні бретонці.

Зовнішністю альдмери нагадували, імовірно, нинішніх альтмерів. Деякі вважають, що альтмери проводять евгенічний відбір, щоб їх нащадки нагадували їх предків - альдмерів.

Батьківщина альдмерів — міфічний Альдмериc, який описують, як нескінченне місто, що будує себе знову і знову. Проте, деякі джерела вважають, що Альдмерис ніколи не існував. Серед фанатів The Elder Scrolls є теорія, що Альдмерис - залишки минулої кальпи.

Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі