FANDOM

Алессія Оттус
Ref ID: 0001D5BB Base ID: 0001D346
Alessia Ottus face
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 53
Мана 110
Запас сил 170
Раса Імперець
Фракція Імперське місто, Скінгард, автори книг
Локація Дім Хастрелла Оттуса, Храмовий район, Торговий район, Дендрарій, Храм Єдиного, Скінград, "Вороний Кур'єр"
Алессія Оттус (ориг. "Alessia Ottus") — персонаж у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.
«Мене звуть Алессія Оттус, я охоче поговорю про Дев'ять божеств.»
~ Алессія Оттус

БіографіяРедагувати

Алессія Оттус - імперка, мешканка Імперського міста, яка проживає в будинку свого чоловіка, в Храмовому районі. У Алессії і Хастрела є дочка, Іда.

Вкрай позитивно відгукується про Дев'ять божеств і про Алессію: «Свята Алессія благословила наше місто і всіх його жителів. Відвідай Храм Єдиного і зміцни свою віру».

Не видає ніяких квестів, не приймає в них участі і не надає послуги.

Алессия Оттус є автором міських путівників, де вона дуже суб'єктивно і критично описує всі міста Сіроділа. Повний список написаних нею книжок представлений нижче, під кнопкою-спойлером.

РодичіРедагувати

ІнвентарРедагувати

Алессія одягнена в коричневий одяг, суконне плаття і туфлі з оленячої шкіри. У кишенях носить ключ від будинку і кілька Септімів. Не користується якою-небудь зброєю і не носить облідунки.

Розклад дняРедагувати

Кожен день Алессія прокидається о 6 годині ранку. О першій годині дня вона вирушає в Торговий район і гуляє там до 5 години вечора. Після цього вона ще годину розгулює по Храмового району і повертається назад додому.

На вихідних її графік більш різноманітний: в суботу, з 10 ранку до 5 години вечора вона спілкується з людьми в районі Дендрарію, а в неділю, з полудня до 4-ї години вечора, в Храмовому районі. Також по неділях молиться в Храмі Єдиного з 4 до 8 години вечора. Опівночі, незалежно від дня тижня, Алессия, разом зі своїм чоловіком, лягає спати.

ВиняткиРедагувати

В її розпорядку дня є деякі винятки:

  • 2 числа кожного місяця, в полудень, вона відправляється в Скінград, на заїжджий двір «Дві сестри».
  • 10 числа кожного місяця, в полудень, вона відвідає «-05-0020Вороний кур'єр», якщо Хафід до цього моменту ще буде живий.
  • Коли на Імперський місто буде здійснено напад, Алессия просто залишиться вдома і не буде нікуди виходити.

Випадкова вікі