Fandom

Стародавні Сувої українською

Алессія

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Алессія
Статуя Алессії.jpg
Алессія
Династія Алессіанська династія
Цікавинки Перша Імператриця, засновниця Імперії Сироділа
Стать Жіноча
Раса Нед
Англійська назва Alessia

Алессія (ориг. Alessia) — "Королева рабів", Імператриця першої Тамріельської Імперії людей (не рахуючи королівства нордів Скайріму) - Сиродільської Імперії.

ІсторіяРедагувати

При народженні її назвали Ал-Еш ("найвища серед найвищих"), а ім'я Алессія дали їй її послідовники. Вона народилася в одному із чисельних людських племен і виросла в Сарді, відомому як Садавар Лід. Як і всі люди Сироділа в Першій Ері, вона жила під гнітом айлейдів, але не бажала миритись з цим. Вона молилася Акатошу і аедра про звільнення від рабства. Молитви Алессії були почуті, її відвідали три видіння аедра. Після звільнення вона повстала проти рабовласників, б’ючись разом з напів-богом Моріхаусом. В 242 році Першої Ери, її третє видіння збулось, коли Пелінал Вайтстрейк прийшоа в її табір весь в крові айлейдів. С цих пір, силами людей був взятий під контроль схід Нібенійського басейну. Заключивши союз із Скайрімом і повстанцями із числа лордів айлейдів, війська Алессії в столиці взяли в облогу Вежу Білого Золота. Було прийнято рішення про напад. Пелінал Вайтстрейк сам заліз в башту і вбив короля-чаклуна Умаріла Неопереного. В результаті, спільними зусиллями Моріхауса та армії була захоплена вся цитадель. Повільно, але невпинно айлейди були витіснені із Сироділа, багато із них стали біженцями, що тікали у Валенвуд. З падінням Вежі Білого Золота в 243 році 1Е, Алессія було проголошена першою імператрицею нової Імперії.
Нібенійський басейн.jpg

Нібенійський басейн.

Легенда про Амулет КоролівРедагувати

В ході повстання Алессія просила допомоги у Акатоша, бога часу у вигляді дракона, і той дав їй частину своєї крові і Амулет Королів. З тих пір правити Сироділом можуть тільки ті, в кому є частина крові Алессії і, відповідно, частина крові дракона, інакше, вони не зможуть володіти Амулетом Королів. Амулет має міць, яка утримує сили Облівіону, що хочуть увірватись у Тамріель.

В кінці Третьої Ери Амулет був знищений для врятування Тамріеля від вторгнення Мерунеса Дагона. Останній із династії Септімів пожертвував собою, щоб врятувати світ. Він змішав свою кров з кров'ю із Амулета і перетворився на дракона - це найкращий доказ того, що в Амулеті дійсно знаходиться кров Акатоша.

Попередник:

Алессія

1Е 243 - 1Е 266

Приємник
Немає Белхарза

Випадкова вікі