Fandom

Стародавні Сувої українською

Алдуїн

1163статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
DragonIcon.png Алдуїн
ID: 00032B94
Alduin.jpg
Рівень РС х 1,2

Здоров'я/міцність 2355 Магія 50 Запас сил 80

Броня 4
Алдуїн (ориг. "Alduin")дракон в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Цей чорний дракон - первісток Акатоша і старший брат Партурнакса. Його прізвисько «Пожирач Світу» походить з нордських міфів, що описують його як жахливу, люту вогняну бурю, яка зруйнувала попередній світ, щоб почався цей. З цієї причини норди бачать Акатоша одночасно творцем і передвісником апокаліпсису. Він не очолює пантеон нордів, але є його джерелом, нехай похмурим і страшним.

Пара Алдуїн - Акатош довгий час є причиною лютих диспутів: чи є вони одним і тим же, різними істотами, або ж двома обличчями одного, однак сам Алдуїн на піку Горлянки Світу каже, що він первісток Акатоша.

Pin-icon.png НотаткаПісля вбивства Алдуїна, Довакін НЕ поглинає його душу і не може обшукати його труп.

Зустрічі Редагувати

Вперше Алдуїна можна побачити на початку гри, коли він прибуває на страту Плащів Бурі і на свою біду рятує Довакіна, зруйнувавши Хелген. Зробивши свою чорну справу, Алдуїн летить у бік Вайтрана

Після цього Пожирача Світу можна зустріти не тільки під час проходження, але і під час простих подорожей: він літає в небесах Скайріма, щоб воскресити своїх полеглих іменних братів. При цьому він дуже боїться Драконородженого.

Цікавинки Редагувати

  • Якщо встигнути, можна спостерігати за тим, як Алдуїн відроджує унікальних іменних драконів, проте це можливо тільки після проходження квесту "Клинок у темряві".
  • Якщо ви зустріли Алдуїна, коли він з'являється у Рощі Кін, то він не отримає шкоди, але може використовувати крик Безжальна сила.
  • Після фінального квесту в Совнгарді, перемігши дракона, його душу не можна поглинути. Якщо запитати про це Арнгейра або Партурнакса, вони висловлять припущення, що Алдуїн не був убитий остаточно і в кінці часів він повернеться і виконає своє призначення Пожирача Світу, як і передбачено в Сувоях.
  • Одягнувши перед битвою з ним на Горлянці Світу повний комплект обладунків з драконячої кістки (не має значення яку: панцирну важку, або ж лускову легку) або даедричні обладунки, можна почути від Алдуіна: «Дова слабкі!» Або «Навіть даедра бояться мене!» відповідно.
  • Якщо викликати Алдуїна за допомогою консольної команди player. placeatme 00032B94, то його не можна буде вбити ніяким способом.

ГалереяРедагувати

  • Голова Алдуіна. Арт
  • Фігурка Алдуіна із Колекційного видання
  • Атака на Хелген. Арт
  • Смерть у Совнгарді
  • Алдуін і Партурнакс. Арт
  • Алдуін у Совнгарді
  • Алдуін в польоті
  • Алдуін арт
  • Алдуін арт

Випадкова вікі