FANDOM

Аколіт Дженссен
Ref ID: 000D3E7A Base ID: 000D3E79
Аколіт
ManIcon
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 75
Мана 50
Запас сил 70
Раса Норд
Фракція Вайтран_(Skyrim)|Вайтран (Skyrim)|Вайтран
Локація Вайтран, храм Кінарет
Квест Крадіжка, бандити полюють на гравця, Темне Братерство вічно
Аколіт Дженссен (ориг. "Acolyte Jenssen") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Терпіння. Треба час, щоб видужати.»
~ Аколіт Дженссен

БіографіяРедагувати

Аколіт Дженссеннорд-жрець, послушник у храмі Кінарет, що розташований у Вайтрані. Поки йде війна він, як і інші жерці Кінарет у цьому храмі, також є і цілителем. Весь свій час Аколіт Дженссен проводить у храмі, піклуючись про хворих і поранених, використовуючи доступні йому заклинання відновлення для лікування.

Під час піклування про хворих прихожан Аколіт Дженссен часто цікавиться як проходить лікування, ставлячи їм питання: «Як твоя гарячка? Не пройшов?», «Все ще болить? Не полегшало?», «Тобі не стало краще?», «Як самопочуття?» і «Як ти себе почуваєш?» Також послушник намагається утішати страждаючих, щоб відволікти від болю і страждань. У такі моменти від нього можна почути: «Відпочивай, стане краще.», «Терпіння. Потрібний час, щоб видужати.» і «Постарайся розслабитися. Скоро полегшає.» Подібні репліки часто вживають і колеги Аколіта Дженссена — Алем і Даніка Чисте джерело.

Розпорядок дня Редагувати

День Аколіта починається о 8 годині ранку, і він відразу ж береться за виконання свого обов'язку, несучи службу цілителя до опівночі. Після закінчення трудового дня жрець спить на одному із вільних ліжок храму. Якщо ж Вайтран піддасться нападу у ході громадянської війни, то Аколіт зробить виключення у своєму звичному графіку, приділяючи чотири години в день (з першої годині дня і до чотирьох годин вечора) на відновлення храму. У цей час його можна буде застати ззовні храму, орудуючим молотком, поряд із стіною біля входу.

Інвентар Редагувати

Аколіт одягнений у стандартну чернечу рясу і взутий в чернечі чоботи. Нічим не озброєний. У кишенях у нього можна знайти ключ від маєтку «Сніжне». Також там можуть виявитися такі предмети, як випадкове недороге кільце (може бути зачароване), яка-небудь їжа та / або напій, кілька відмичок (1-4 шт.) і трохи золота (не більше 9 монет).

Квести Редагувати

Характеристики Редагувати

За ігровою класифікацією Аколіт є жерцем (ориг. Priest ). Ця спеціалізація має на увазі високий рівень таких навичок, як «Красномовство» і «Відновлення» Також непогано розвинені «Ковальська справа »,« Алхімія »і« Чаклунство ». Решта навичок розвинені лише в силу расової схильності. Однак низький рівень персонажа не дає хоч скільки-небудь серйозно розкритися жодній з них. Ніякими здібностями Дженссен також не володіє, але має в своєму розпорядженні набір не надто складних заклинань, на які і розраховує в бою, так як не користується зброєю. Відомі заклинання і навички, що мають рівень вище базового рівня у 15 одиниць вказані в таблицях нижче.

Навички
One-handed icon Two-handed icon Block icon Smithing icon Light Armor icon Alchemy icon Speechcraft icon Conjuration icon Restoration icon Enchanting icon
20 25 20 24 20 19 25 19 20 17
Заклинання
Alteration icon Дубова плоть Destruction icon Іскри
Restoration icon Лікування Блискавка

Цікавинки Редагувати

  • В інвентарі Дженссена є ключ від маєтку «Сніжне», але локації з такою назвою у грі не існує.

Випадкова вікі