FANDOM

Akatosh.jpg

Акатош на вітражі в Імперській церкві.

«Акатош - головне Божество із Дев'яти (офіційних релігійних культів Сіроділа та його провінцій) і один із двох божеств, що зустрічаються у всіх релігіях Тамріеля (другий - Лорхан). Він зазвичай вважається першим із Богів, що прийняв форму в Місці Початку; після його появлення інші духи подумали, що процесс буття більш легкий, і тоді виникли різні пантеони світу. Він верховний Бог Імперії Сіроділа, де втілює такі якості, як витривалість, невразливість і вічну законність.»
~ Міхаель Каркуксор, «Різновиди віри в Імперії»

ОписРедагувати

Акатош, або Ауріель, чи Аурі-Ель, чи Алкош - один з Аедра, Великий Дракон Часу.

Один із богів аедра, що брали участь у створенні смертного плану, і один із богів, що пожертвував своїм безсмертям для добробуту новоствореного світу. Як і інші аедра, має свою власну планету, названу на його честь.

AurielsShield.png

Щит Ауріеля.

Вінцем творіння Акатоша є його "діти" - дракони.

Лук Ауріеля 01.png

Лук Ауріеля.

Оскільки давні ельфи вважали, що він був на початку часів серед смертних, для них він є богом-героєм - вождем ельфів. З ним також пов'язані такі артефакти, як Щит Ауріеля і Лук Ауріеля.  За Альдмерською легендою "Серце світу", йому подарував ці предмети сам Ану.

Акатош є головним Богом Імперського Культу, хоча в самому початку він був чисто ельфійським богом (інші сім богів прийшли із нордського пантеону).

До свого падіння і деградації, Ауріелю та ще декільком богам-героям (Тринімак, Фінастер і т.д.) поклонялись снігові ельфи. В часи свого розквіту, вони будували величезні і красиві храмові комплекси в честь цього бога. Сьогодні залишилось тільки одне святилище, що було центром поклоніння Ауріелю, розміщене в Забутій долині. Там же збереглась і статуя бога, що зображує його (імовірно, саме так і виглядав Акатош, коли був в Нірні).

ІсторіяРедагувати

Amulet of Kings.jpg

Амулет Королів

На початку Першої Ери він подарував Аллесії, засновниці Сіроділської Імперії, Амулет Королів - могутній артефакт, що дозволяє утримувати стіну між Нірном і Облівіоном. Сам бар'єр підтримувався вогнем в Храмі Єдиного в Імперському місті. Оскільки Амулет Королів мав в собі кров самого Акатоша, носити його могли тільки обрані - драконороджені. Нею і стала Аллесія, а в результаті і всі інші Імператори перших трьох Імперій.

ГалереяРедагувати

  • Втілення Акатоша в кінці Кризи Облівіону.
  • Статуя Акатоша після битви з Мерунесом Дагоном
  • Статуя Акатоша в Імперському Місті
  • Статуя Ауріелю в Забутій долині.

Випадкова вікі