FANDOM

Акарі
Ref ID: 0007434A Base ID: 0001B1D6
Ahkari
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 5
Здоров'я 83
Мана 63
Запас сил 64
Раса Каджит
Фракція Торговці, Каравани каджитів
Локація Караван Акарі
Акарі (ориг. "Ahkari") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Акарі — каджитка, яка очолює один из трьох каджитських караванів, які знаходяться під загальним керуванням Рі'сада. Її караван зупиняється у Ріфтені, Віндхельмі та Данстарі, і складається із Зейнабі, Дро'мараша і охоронця Карджо (може стати компаньоном).

Торгівля Редагувати

Для торговлі має 750 септімів. Купує що завгодно, крадені речі — після виконання квесту «Прохання Тонілли». Продає переважно залежні від рівня персонажа речі, а саме: зачаровані та незачаровані зброю і броню, дорогоцінні камені, злитки і руду, порожні та заповнені камені душ, зачаровану робу, отрути та зілля; а також сіль, місячний цукор, скуму та відмички.

Примітки Редагувати

  • Хоча офіційний путівник стверджує, що Акарі є учителем кишенькових крадіжок — це не так.
  • У не позначеному на карті бандитському таборі, що знаходится прямо під стінами Вайтрану, можна знайти адресовану їй записку. Із неї можливо зробити висновок, що Акарі явно бреше, коли говорить про незаслужені проблеми з законом та місцевими жителями. Правда, в цій записці Акарі згадується у чоловічому роді. Цей невеликий промах на совісті розробників.
    • Також Акарі згадується в чоловічому роді в репліках Карджо.
  • Як і всі торговці Скайріму, вона має скриню, у якій лежить її товар. Однак, її скриню знайти найлегше, навіть без використання читів: якщо уважно пошукати під снігом ліворуч від входу у Залізорудну шахту в Данстарі. Звідти можна брати речі, і це не вважатиметься за крадіжку. Однак, у продажу у каджитки вони не з’являться.

Випадкова вікі