FANDOM

Акавірські вторгнення (ориг. Akaviri Invasion) - спроби рас з континенту Акавір захопити Тамріель.

Вторгнення в Хай РокРедагувати

Акавірцям завдано поразки в Даггерфоллі. Історія Даггерфоллу говорить: "якщо б Даггерфолл не провів тисячу його перших років, готуючись для битв у тисячі майбутніх років, то дійсно мислимо, що Затока Іліак, сьогодні можливо, була б акавірською".

Вторгнення в ТамріельРедагувати

Акавірське вторгнення в Тамріель 1Е 2703 або «Смута Акавірі» — нова спроба жителів континенту Акавір, а саме вампірів-змієлюдей Цаескі, вторгнутися і захопити територію Тамріелю. Формально ця спроба вторгнення акавірців була другою, та іноді її називають "Першим акавірським вторгненням".

У 2703 році акавірські армії вторглися на Тамріель. Пройшовши землі Скайріму, акавірська армія увійшла до північного Сироділу. У відповідь на це, Реман I, майбутній імператор і засновник Другої Імперії, збирає об'єднану армію Коловії і Нібену з метою вибити загарбників.

Деталі війни невідомі. Що можна сказати напевно — була величезна кількість убитих з обох боків. Кульмінацією війни стала битва у Білому проході, де реманівська армія розбиває ослаблених акавірців. Після перемоги над загарбниками з Акавіру, оцінивши військові здібності і тактичні знання цаескі, Реман I запропонував воїнам, що залишилися, перейти до нього на службу. Дізнавшись, що Реман I є драконородженим, акавірці з радістю перейшли під заступництво майбутнього імператора.

Наслідки: Віддзеркалення вторгнення армій акавірської раси цаескі в Тамріель позитивно відбилося на подальшому розвитку тамріельської цивілізації. З'явилися військові фахівці, талановиті архітектори, чиновники і управителі, які згодом допомогли Реману I створити величезну Імперію. Вона займала весь Тамріель окрім Морровінду. Після вторгнення сформована Драконяча варта, метою якої була охорона правлячої династії драконороджених, а також пошук і знищення драконів, що повтікали з Акавіру.

Вторгнення в Скайрім та МорровіндРедагувати

Ада'Сум Дір-Камаль був акавірським генералом раси камаль. Відповідальний за розорення Віндхельму та нападу на Морровінд у 2E 572, де війська Камаль ледве були відбиті загальними зусиллями нордів, данмерів та аргоніан.

Випадкова вікі