FANDOM

Айрілет
Ref ID: 0001A67F Base ID: 00013BB8
Irileth.png
WomanIcon.png
Базова інформація
Рівень 10-30
Здоров'я 109-243
Мана 74-128
Запас сил 74-128
Раса Данмер
Фракція Вайтран, хускарли
Локація Вайтран, Межа дракона
Квест Дракон в небі, Перед бурею
Айрілет (ориг. "Irileth") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Я за тобою спостерігаю, пам'ятай про це!»
~ Айрілет.

Біографія Редагувати

Айрілет у зріст.png

Айрілет — хускарл ярла Балгруфа Старшого. Живе у Межі дракона.

Дуже давно знайома з Балгруфом Старшим. За її словами їхня дружба "загартувалася у полум'ї битв". А коли Балгруфа вибрали ярлом, Айрілет наполягла на тому, щоб стати його хускарлом. Постійно каже, що на ярла було дуже багато замахів.

Бере участь у першій битві Довакіна з драконом Мірмулніром. При першому відвідуванні Драконячої Межі зупиняє протагоніста та вимагає розказати їй мету візита до ярла.

Постійно сперечається з Провентусом Авеніччі.

Тактика бою Редагувати

В бою може використовувати заклинання: "Іскри", "Стріла-блискавиця", "Ланцюгова блискавка", а також "Кам’яна плоть" та "Малий оберіг". Озброєна сталевим мечем холоду, ельфійським луком та сталевими стрілами. Носить комплект шкіряної броні без шолома.

КвестиРедагувати

Примітки Редагувати

Схоже, Айрілет довго живе серед нордів, і навіть перейняла деякі їхні звичаї. Підтверджуючи розпорядження Балгруфа направити вартових у Рівервуд, вона вдаряє себе кулаком у груди; як роблять це Плащі Бурі, промовляючи "Хай береже тебе Талос!".

Баги Редагувати

Може безпричинно напасти на персонажа.

Рішення: Редагувати

  1. Заробити невеликий штраф у володінні Вайтран та сплатитийого\відсидіти у в'язниці.
  2. Відкрити консоль, виділити мишею Айрілет та ввести setav aggression 0. (Цей спосіб може не спрацювати, якщо вона вже почала атакувати.)

Випадкова вікі