Fandom

Стародавні Сувої українською

Айнетах

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Айнетах
Ref ID: 00019931 Base ID: 00013B69
Айнетах.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 6
Здоров'я 91
Мана 67
Запас сил 67
Раса бретон
Фракція Картвастен, шлюб
Локація Картвастен, Зал Картвастен
Квест Шахта Сануарах
Айнетах (ориг. "Ainethach") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Норди думають, що я за Відступників. Відступники думають, що я за нордів.»
~ Айнетах

БіографіяРедагувати

Коли Довакін прибуде у Картвастен, то побачить юрму людей, а серед них - Айнетаха. Він лаятимиться із якимись найманцями, а потім, не досягши жодного результату, люди розійдуться. Якщо підійти до Айнетаха, то можна дізнатися, що він один з небагатьох жителів Межі, що є не нордом і має землю. Він розповість, що нещодавно Відступники напали на його шахту. Тоді клан Срібнокрові прислав своїх людей, щоб розібратися у всьому. Але тепер вони захопили шахту і не дають людям працювати. Срібнокрові хочуть, щоб Айнетах продав свою землю їхньому клану. Допомогти одній із сторін може Драконороджений.

Pin-icon.png Нотаткаякщо вирішите допомагати Айнетаху і не маєте високої навички Красномовства, то готуйтеся дістати проти найманців зброю.

Вбивчий рецептРедагувати

Якщо під час виконання квесту «Вбивчий рецепт» Довакін уб'є помічника кухаря, то Айнетах може найняти головорізів, щоб ті розібралися із Драконородженим.

ШлюбРедагувати

Айнетах є потенційним партнером для шлюбу. Як і кожна довакінова друга половинка, він приноситиме щодня у сімейний бюджет 100 септимів.

Якщо Айнетаха вб'ють у випадковій сутичці (дракони, вампіри тощо), а Довакін допоміг йому, то він може отримати спадок у розмірі 100 септимів.

Випадкова вікі