FANDOM

Агент Лоркалін
Ref ID: 000DD99D Base ID: 000DD99E
Агент Лоркалін
ManIcon
Базова інформація
Рівень 14–50
Здоров'я 317–791
Мана 228–544
Запас сил 50
Раса Альтмер
Фракція Талмор
Локація Cвятилище Талоса на південному-сході від печери Миготливий Туман
Квест Пожертвування Елісіф
Агент Лоркалін (ориг. "Agent Lorcalin") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

БіографіяРедагувати

Агент Лоркалінальтмер, талморський юстиціар, якого можна зустріти поряд зі святилищем Талоса в ущелині Білої річки (на схід від Вайтрану). Згідно наказу від Еленвен, який можна знайти при ньому, Лоркалін займається вислідковуванням будь-яких «єретиків», що необережно наблизилися до святилища. З цієї причини поговорити з ним неможливо — він атакує, як тільки помітить паломника, що наближається до святилища.

Квести Редагувати

Інвентар Редагувати

Лоркалін одягнений у стандартне обмундирування талморських чарівників: талморське одіяння з капюшоном, талморські чоботи і талморські рукавички. Озброєний рівневим кинджалом: сталевим, ельфійським (з 19 рівня) або скляним (на рівнях 27+). У його кишенях можуть виявитися такі предмети, як випадковий рівневий порожній або заповнений камінь душ (впритул до чорного на рівнях 32+), пара випадкових інгрідієнтів, випадкове рівневе зілле, випадковий рівневий дорогоцінний камень (впритул до бездоганного діаманта на рівнях 40+) і трішки золота (1–9 монет).