FANDOM

Абелон
Ref ID: 00087750 Base ID: 0008774F
Абелон у таверні.png
WomanIcon.png
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 75
Мана 60
Запас сил 60
Раса Норд
Фракція Данстар
Локація Данстар, таверна «Пік вітрів»
Абелон (ориг. "Abelone") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Абелон.png

Абелон надворі.

«Я працюю у таверні „Пік вітрів“. Заходь у середину.»
~ Абелон

Біографія Редагувати

Абелоннордка, яка живе і працює у таверні «Пік вітрів» у Данстарі. У її обов'язки входить підтримка запасу дров та інші дрібні обов'язки, через що її часто можна бачити поза таверною, у господарському дворику.

Абелон — справжня трудівниця, і мало спілкується з відвідувачами. Якщо з нею заговорити, поки вона працює на свіжому повітрі, то вона скаже «Я працюю у таверні „Пік вітрів“. Заходь у середину». Якщо продовжувати наполягати на розмові, то вона лише відправить до свого начальника, Торінга: «Таверной володіє Торінг. Поговори з ним».

Розпорядок дня Редагувати

Робочий день Абелон починається у 7-ій ранку, коли вона почина переносити дрова з двору. Цим вона займається декілька годин, а потім вона відпочиває, притулившись до загороди для курей, або за рубанням дров, чи за використанням точильного каменя. О 11-ій ранку Абелон знову починає носити дрова у таверну, уриваючись на годинний обід опівдні, на лавці перед закладом. З першої години дня і до трьох годин дня вона повертається до виконання своїх випадкових дрібних обов'язків, а після цього знову займається заготівкою дров. Це продовжується до п'яти годин вечора, а той час, що залишився до вечері, близько двох годин Абелон відводить на виконання поточних дрібних обов'язків. О 7-й вечора Абелон вечеряє протягом години все на тій же лавці перед таверною. Залишок вечора жінка проводить усередині за спілкуванням із відвідувачами. Біля 11-ої вечора вона повинна лягати спати, пробуджуючись для сніданку о 6-й ранку, проте із-за можливих багів Абелон не робить цього.

Інвентар Редагувати

Абелон одягнена у звичайну фермерську одежу зеленого кольору і взута у поношені фермерські чоботи. Оскільки велику частину часу жінка проводить на вулиці, на голові вона носить звичайний матерчатий капюшон у тон одягу. Для самозахисту озброєна залізним кинджалом. Більш жодного предмету при ній немає.

Випадкова вікі