FANDOM

Опис Редагувати

Нижче наведено перелік ворогів, які можуть зустрітися в грі The Elder Scrolls: Arena, без урахування ворогів-людей. Винятком є Ягар Тарн, оскільки він займає почесне місце головного антагоніста.

Тварини Редагувати

ArenaRat Щур (ориг. Rat)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: При атаці може заразити хворобою.
1–5 1–4 25 Примітка: Найслабша істота в грі.
Опис: Заразні трупоїди, що населяють підземелля. Вкрай слабкі, але часто атакують зграями, що робить їх більш небезпечними.
ArenaWolf Вовк (ориг. Wolf)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності:
10–25 1–10 150 Примітка: Звичайна низькорівнева тварина.
Опис: Хитрі стайні хижаки, що мешкають в лісах і ярах. Володіють відмінним слухом і чималою швидкістю. Для виявлення жертви використовують свій чудовий нюх.
ArenaSnowWolf Сніговий вовк (ориг. Snow Wolf)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Заклинатель.
15–30 1–12 2000 Примітка: Магічний вид вовків, здатні атакувати магією холоду на відстані.
Опис: Більш великий і небезпечний вид вовка, мешкає в холодних північних областях. Має здатність заморожувати здобич, що робить їх дуже ефективними мисливцями.
ArenaSpider Павук (ориг. Spider)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Може паралізувати при атаці.
30–60 1–20 1000 Примітка: Найбільш небезпечна тварина через здатність до паралічу. Іноді на трупі павука можна знайти кілька золотих.
Опис: Величезні арахніди, дуже отруйні і швидкі. Живуть в основному в підземеллях, вологість і відсутність світла в яких є причиною гнучкості панцирного хітину павуків. Вкрай агресивні і без коливань нападають на будь-яку потенційну здобич.

Гуманоїди Редагувати

ArenaGoblin Гоблін (ориг. Goblin)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності:
3–12 1–5 25 Примітка: Одні з найслабших супротивників. Іноді мають при собі зброю, або декілька монет.
Опис: Мерзенні, огидні істоти маленького зросту. Дурні і слабкі, але можуть нападати групами, що може створити проблеми новачкам.
ArenaLizard Людоящір (ориг. Lizard Man)
10–20 1–8 100 Примітка: Слабкі гуманоїди, ненабагато небезпечніші за гоблінів.
Опис: Хоча хтось може угледіти в них родичів аргоніан, очевидно, що це помилка. Ящіри — просто примітивні м'ясоїдні рептилії, які ледь-ледь освоїли використання зброї.
ArenaOrc Орк (ориг. Orc)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності:
15–40 2–12 300 Примітка: У цій грі орки — всього лише середні по силі гуманоїдні монстри. В наступних іграх серії вони представлені як повноцінна ігрова раса (див. «Орк»).
Опис: Багато суперечок ведеться навколо спорідненості орків і гоблінів. Але в грі відмінності між ними разючі: орки виділяються не тільки використанням обладунків та нормальної зброї, а й інтелектом, достатнім, наприклад, для засідок.
ArenaMinotaur Мінотавр (ориг. Minotaur)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Захист від заклинань.
25–50 3–18 500 Примітка: Мінотаври ненабагато небезпечніші за орків.
Опис: Класичний персонаж міфологій, людинобик. Правда, чомусь жовтий.
ArenaTroll Троль (ориг. Troll)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Регенерація.
75–100 10–30 5000 Примітка: Звичайною зброєю їх вбити не можна, можна тільки приголомшити. Приголомшення триває недовго, після чого троль активно регенерує. Регенерації можна перешкодити, якщо паралізувати троля перед приголомшенням. Також можна швидко перейти в режим очікування, в якому гра прибирає всі трупи і приголомшених тролів. Однак такий метод не принесе герою досвіду. Для повноцінного вбивства троля треба добити магією.
Опис: Великі незграбні істоти, часто охороняють місця з сильною магічною аурою. Відверто дурні, але здатні до блискавичної регенерації і практично непереможні. Це робить їх вельми грізними супротивниками.

Монстри і демони Редагувати

ArenaHellHound Пекельний гончак (ориг. Hell Hound)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Захист від вогню, заклинатель.
50–75 3–25 1500 Примітка: Можуть зустрітися поряд із лавою. Атакують вогняними кулями.
Опис: Породження інших планів буття. Атакує за допомогою кігтів, і може підпалити ворога своїм диханням.
ArenaHomonculus Гомункул (ориг. Homonculus)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Політ, заклинатель.
90–120 10–30 10000 Примітка: Створені магами з частин різних істот, можливо, навіть вогняних демонів. У бою вражають ворогів блискавкою.
Опис: Багатоцільові конструкти, вкрай ефективні в якості охоронців скарбів своїх безвісних творців.
ArenaDaemon Вогняний демон (ориг. Fire Daemon)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Захист від вогню, імунітет до зброї гіршої за міфрілову, здатність бачити невидиме.
225–350 10–30 30000 Примітка: Одні з найнебезпечніших істот в грі.
Опис: Великі рогаті вогняні демони практично не відомі в Тамріелі. Вони були викликані Ягаром Тарном з невідомого плану буття в якості солдатів. Вогняний демон з іншого світу — небезпечний супротивник, оскільки добре бореться і в рукопашному, і в магічному бою.
ArenaMedusa Медуза (ориг. Medusa)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Дистанційна паралізуюча атака, імунітет до зброї гіршої за двемерську.
250–400 10–40 40000 Примітка: Третій по силі супротивник після лічів та вампірів.
Опис: Ще один класичний персонаж жанрів фентезі і RPG, що перекочував з грецької міфології. Хоча не виглядає грізно, є одним з найбільш сильних і непереможних істот гри.

Големи Редагувати

ArenaIceGolem Крижаний голем (ориг. Ice Golem)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Захист від холоду, вразливість до вогню, імунітет до зброї гіршої за ельфійську.
150–200 10–30 12500 Примітка: Найслабший з големів. Здатний атакувати тільки врукопашну і особливої небезпеки не представляє.
Опис: Големи — створіння стихійної магії, що мають гуманоїдну будову тіла. Часто охороняють скарбниці і усипальниці магів, які колись створили їх.
ArenaStoneGolem Кам'яний голем (ориг. Stone Golem)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Дистанційні магічні атаки.
175–250 10–30 15000 Примітка: За ступенем небезпеки знаходиться між крижаним і залізним големами. Його дистанційна атака не може бути ослаблена за допомогою зілля і завжди завдає повної шкоди. Імунний до будь-якої зброї гіршої за двемерську.
Опис: Найбільш поширений з усіх видів големів. Добре бореться в рукопашному бою і вміє кидатися каменями, з яких складається.
ArenaIronGolem Залізний голем (ориг. Iron Golem)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Захист від заклинань, імунітет до зброї гіршої за міфрілову.
200–300 10–30 25000 Примітка: Найпотужніший з големів, але відсутність дальньої атаки сильно зменшує його небезпечність.
Опис: Процес створення подібних істот об'єднує магію і механіку. Одержаний зі сплаву цих наук конструкт здатний завдати чимало проблем навіть розвиненому герою.

Нежить Редагувати

ArenaSkeleton Скелет (ориг. Skeleton)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Захист від клинків.
15–40 2–15 880 Примітка: Не особливо небезпечні супротивники, але часто зустрічаються великими групами, що може викликати труднощі у низькорівневих персонажів.
Опис: Колись це були звичайні люди, силами темної магії повернуті до якоїсь подоби життя. Як правило їх можна зустріти в місцях стародавніх поховань. У них немає ніяких думок, і єдиний сенс їхнього буття — відшукати і знищити будь-якого порушника меж території, яку вони покликані охороняти.
ArenaGhost Привид (ориг. Ghost)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Політ, витягування магії на відстані, здібність бачити невидиме.
60–80 5–25 2000 Примітка: Ці нижчі духи можуть бути вкрай небезпечні для магів, адже можуть витягувати і поглинати магію, але для інших класів особливої загрози не представляють.
Опис: Душі, що застрягли в плані смертних замість того, щоб відправитися в одне з царств Етеріуса або Облівіона. Привида складно вразити зброєю, крім того, вони здатні спритно ховатися в тінях.
ArenaGhoul Вурдалак (ориг. Ghoul)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Може заразити хворобою при атаці.
45–60 2–20 2150 Примітка:
Опис: Поширені в місцях поховань. Трупоїди, але не відмовляться і свіжини поїсти. Розум у них практично відсутній, і вурдалаки керуються лише одним інстинктом — пошуком їжі.
ArenaZombie Зомбі (ориг. Zombie)
70–90 5–30 2500 Примітка: Повільні і не дуже небезпечні супротивники. Однак, ті хвороби, які вони розносять, справді важкі.
Опис: Цей вид нежиті особливо небезпечний хворобами, які розносить. Вони викликають гниття і розкладання організму жертви, що повільно, але впевнено зменшує її здоров'я, зрештою вбиваючи. Але смерть ця не остаточна: під дією вірусу зомбі, жертва міняється і стає однією з них.
ArenaWraith Примара (ориг. Wraith)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Політ, заклинатель, може бачити невидиме.
80–110 10–30 7500 Примітка: Духи магів, набагато небезпечніші, ніж прості привиди. Атакує вогняними кулями.
Опис: Це духи давно померлих магів, які за життя зробили невдалу спробу стати лічами. Деякі примари були покликані в цей світ спеціально чарівниками, більш могутніми, ніж вони самі за життя. Як правило використовуються для охорони найбільш важливих цінностей і артефактів.
ArenaVampire Вампір (ориг. Vampire)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Імунітет до звичайної зброї, слабкість проти срібла, самолікування, заклинатель, переносить хвороби, може бачити невидиме.
500 10–40 50000 Примітка: Другі по силі супротивники після лічів. Атакують вогняними кулями. Подібно до троллів, не можуть бути вбиті зброєю, для цього потрібна магія. Можуть заразити вампіризмом, але на головного персонажа він не впливає.
Опис: Прості люди або маги, які, бажаючи вічного життя, зволіли шлях вампіризму перетворенню в ліча. Вампіри надзвичайно розумні, сильні і швидкі. Їх майже неможливо вбити зброєю, але сама їх природа робить їх дуже чутливими до срібла, яке завдає їм подвійної шкоди. Більшість вампірів ведуть самітне життя, оточуючи себе арміями нежиті.
ArenaLich Ліч (ориг. Lich)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності: Заклинатель, самолікування, імунітет до зброї гіршої за міфрілову.
750 10–30 75000 Примітка: Найнебезпечніші супротивники в грі. Б'ються потужною електричною магією.
Опис: За життя це були могутні маги, у яких вистачило сил і таланту шляхом найскладніших ритуалів перемогти саму смерть. Лічі зберігають розум (правда, не завжди), а їх магічна могутність навіть зростає. Але ціна цього висока — втрата людяності. Маги, здатні перетворити себе в ліча, як правило володіють могутніми артефактами, які оберігають і після переродження.

Ягар Тарн Редагувати

ArenaJagarTharn Ягар Тарн (ориг. Jagar Tharn)
Health-icon Weapon ikon XP Здібності Заклинатель, здатний оточувати себе захисним магічним полем, яке робить його абсолютно невразливим до атак в ближньому бою.
500 Залежить від закляття 100000 Примітка: Практично невразливий, так як уклав свою життєву силу в кристал, який береже як зіницю ока і завжди тримає біля себе.
Опис: Головний імперський бойовий маг при дворі Уріеля Септіма VII, згодом архізрадник, заради особистих амбіцій мало не зруйнував світовий порядок.