FANDOM

Bookicon Історія Даггерфоллу
Book Dagg 02
Вага: 2 Ціна: 544 Gold Skyrim
Історія Даггерфоллу (A History of Daggerfall) — книга в грі The Elder Scrolls II: Daggerfall.

ТекстРедагувати

Історія Даггерфоллу
Одіва Голлвуд

Археологічні розкопки дають сучасним історикам достатньо підстав вважати, що на місці міста-держави Даггерфолла, як мінімум за 1000 років до появи першого запису в першій історичній хроніці, було якесь людське поселення. Вперше назва «Даггерфолл» стосовно місцевості в околицях нинішньої столиці була використана, скоріше за все, в 246 році 1 Ери. Північна частина Іліакського заливу, по суті вся нинішня провінція Високі Скелі, були завойовані людьми з півночі, що вторглися сюди і принесли з собою грубу подобу цивілізації. Одним із їх перших культурних дій був перепис населення, так звана «Книга живих». На сторінці 933 цієї «Книги» є такий запис:

«Місце, північніше Найвищих скель, південніше боліт, західніше пагорбів та східніше моря називається Даггерфолл. Тут живе 110 чоловіків, 93 жінки, 13 дітей молодших 8 років, 58 корів, 1 бик, 53 курчати, 11 півнів, 38 свиней.»

За ті, майже 4000 років, що пройшли з моменту проведення того перепису, як бачимо, кількість жителів значно виросла. Останній перепис, в 3Е 401, дає цифру, яка перевищує 100 000. Точну кількість проживаючих у місті підрахувати завжди важко, але столичне місто Даггерфолл, певно, перевершує своїх суперників, Вейрест і Сентінель, за кількістю жителів.

Постійною, якщо не сказати корисною, розвагою істориків були спроби дізнатися походження цього топоніма. За традицією, вважається, що назва «Даггерфолл» виникла, коли перший вождь клану кинув ніж, визначаючи таким чином кордони свого володіння. Але також існують інші легенди, настільки ж обгрунтовані.

Запис, що відноситься до Даггерфоллу в «Книзі живих» в дійсності підтверджує одну теорію відносно стійкого процвітання міста. Його люди - рибаки узбережжя, але вони зрозуміли, що тутешня земля достатньо родюча для того, щоб можна було вирощувати худобу. Ця схильність найперших міщан Даггерфоллу урізноманітнити основні продукти свого харчування надала стабільності їхньому, повному мінливостей, життю на цій землі.