FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Раси».

'Імперець (оріг. Imperial) — одна з рас Нірну в серії компьютерних ігор The Elder Scrolls.

ОписРедагувати

Race imperial

Імперець маг

Це жителі цивілизованної, баготонаціональної провінції Сироділ. Вони вправні в ремеслах, а в військовій справі їм найближче клас воїна, що носить важкі обладунки. Відомі своєю освіченістю и чемністю. Фізичні дані імперців не настільки вражаючі, як наприклад у нордів або орків, але вони вправні в дипломатії і торгівлі. А чудове муштрування і дисциплінованість Імперських легіонерів дозволили їм підпорядкувати собі всі інші нації і раси і спорудити осередок миру і процвітання - Імперію. Хоча в Морровінді вони мают погану репутацію, бо саме за імперської влади там розквітла корупція, а раніше малошанований Дім Хлаалу (злодії різного гатунку) став багатий і впливовий як ніколи.

Мают велику схожість з древніми римлянами.

Імперська броня часів Міжцарювання

Броня легіонера під час Міжцарів'я.

Знамениті імперціРедагувати

  • Архімаг Вварденфельский Требоніус, володар неабиякого розуму; потрапив на посаду за особистим проханням канцлера Окато.
  • Реман Сіроділ, легендарний імператор Другої Імперії, повернувший їй славу и процвітання.
  • Уріель Септім, останній імператор-драконородженний, якого наздоганяли постійні нещастя на протязі 4-х ігор серії The Elder Scrolls.
  • Спадкоємець престолу Імперії Мартін, який

вигнав Мерунеса Дагона назад в Облівіон.

Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей