FANDOM

Ільді
Ref ID: 000198D1 Base ID: 00013289
Ільді.png
WomanIcon.png
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 73
Мана 63
Запас сил 59
Раса норд
Фракція Колегія бардів, Соліт'юд
Локація Соліт'юд, Колегія бардів
Квест Піклуючись про вогонь, Дипломатична недоторканність
Ільді (ориг. "Illdi") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Ільді у зріст.png

Ільді — одна з учениць у Колегії бардів. Сором’язлива дівчина, яка каже, що оточення її не дуже полюбляє; або вона може перехвилюватись, якщо треба заспівати перед всім класом. Наставником дівчини є декан Інґе Шестипала, і учениця її дуже поважає. Водночас, інша викладачка, Пантея Атейя, вважає молоду виконавицю "недолугою". Проте, є у Ільді і заступники: Атаф у розмові з Йорном висловлює припущення, що дівчина не така погана, як думає декан; на що барабанщик кепкує, мовляв, однокашник у "декого" закохався.

Інвентар Редагувати

Нордка носить фермерський одяг зеленого кольору та пару чобіт. Має при собі залізний кинджал і ключ від будівлі Колегії бардів. Також вона має звичайний набір інших речей: трохи монет, якусь їжу і напій, є вірогідність знайти у інвентарі відмичку, незачарований перстень і/або намисто, і навіть недорогий коштовний камінець.

Квести Редагувати

Також дівчина може стати потенційною метою для різноманітних Radiant-квестів.

Цікавинки Редагувати

  • Якщо Ільді помре, замість неї у посольстві виступатиме Ґрет. Ця дівчина теж норд, теж бард, і навіть вдягнена у таку саму сукню.
  • У грі є непрямі вказівки, на те, що Лізетта недолюблює однокурсницю.
  • У Ільді є декілька хиб розробників. Так, вона має неправильний розпорядок дня, і через це не лягає спати, а проводить ніч у подвір’ї Колегії. Дівчина має індивідуальний діалог із гравцем, але умови для його появи ніколи не виконуються (без неофіційного патчу). Коли вона приходить на міський ринок, у неї є діалог з Аддваром (про Роґґвіра), але у оригінальній озвучці він записаний голосом Джейли.

Випадкова вікі