FANDOM

Ілас-Теї
Ref ID: 000EF617 Base ID: 000D5046
Ілас-Теї
ManIcon
Базова інформація
Рівень 12
Здоров'я 0 (мертвий)
Мана 50
Запас сил 50
Раса Аргоніанин
Фракція Колегія Вінтерхолда, Мертві персонажі
Ілас-Теї (ориг. "Ilas-Tei") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Ілас-Теї — аргоніанин і маг-ілюзіоніст, колишній учень Колегії Вінтерхолда. Вперше про Ілас-Теї можна почути там же у Колегії від Фініса Гестора — викладача школи магії «Чаклунство».

Покинувши Вінтерхолд, Ілас-Теї влаштувався біля підніжжя невідміченого на мапі святилища Талоса, на острові на північ від гробниці Ісґрамора. До моменту, коли Довакін його знаходить, аргоніанин буде вже мертвий — розтерзаний злокрисами, над якими він практикувався у використанні заклинання «Заспокоєння» школи магії "Ілюзія", та, мабуть, невдало. На його тілі можна знайти іменний перстень.

Ілас-Теї у зріст

Поряд з тілом можна знайти пару сувоїв «Заспокоєння», підручник "Водне дихання", що підвищує навичку школи магії «Зміна». Останній злокрис, що вижив, який, видно, і згубив Ілас-Теї, знаходитиметься поряд його бездиханного тіла.

Неподалік можна знайти корундову жилу і Корінь Нірну.

Баги Редагувати

  • Можна забрати з трупа перстень Іласа-Тея, і через деякий час він знову відновиться так само, як наприклад, відновлюється намисто Їсри.
  • Інколи трупа Ілас-Теї немає на місці, хоча трупи злокрисів залишаються. При такій ситуації узяти його перстень не вийде.
    • Вирішення: використовувати консольну команду player.additem 000D5047 1.
      • Правда, квест, який потребував збору іменних предметів зниклих студентів Колегії, недороблений, і був вирізаний із фінальної версії гри. Тому переживати за відсутність предметів не варто.
  • Фініс Гестор в розмові згадує Іласа-Теї як жінку, хоча той — чоловік, що є сценарним багом гри.