FANDOM

Каїрн душ Кристал

Одна з чисельних кристалічних структур у Каїрні душ.

Ідеальні Майстри (ориг. Ideal Masters) - невідомі істоти, ймовірно даедра, правлячі одним з Планів Облівіону - Каїрном Душ. Як вони виглядають і що собою являють - невідомо. Деякі вважають, що це кристали, яких багато у Каїрні; інші припускають, що це якісь безтілесні створіння, невидимі смертним істотам. Як би там не було, Ідеальні Майстри не проявляють себе в світі смертних, тому мало хто знає про них і їх План, хіба що окрім наймогутніших некромантів.

Головною метою Ідеальних Майстрів є поглинання «чорних душ» - душ представників розумних рас. Душі потрапляють в Каїрн шляхом ув'язнення їх в камені та проведення певного ритуалу з цими каменями. Деякі некроманти спеціально укладають договори з Ідеальними, поставляючи їм душі, а натомість отримують можливість закликати особливо могутню нежить, що мешкає в Каїрні - кістяних, лютих і туманних. Правда, в більшості випадків це закінчується гірко для мага - Ідеальні обманюють його і забирають його душу.

Також вони обманом підкорили собі дракона, який захопився вивченням забороненого мистецтва некромантії - Дюрневіра, проте, поглинути його душу вони не можуть.

ПриміткиРедагувати

Ідеальні Майстри так само як і Каїрн душ додаються у гру The Elder Scrolls V: Skyrim першим офіційним доповненням Dawnguard.

Випадкова вікі